Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
MP leeghalen! ;oo
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik vind het een super plan!






Lianne: Mocht iemand nog veel items in de marktplaza hebben staan ga dan zelf ook even je items weer uit de marktplaza halen, dat scheelt mij veel werk.
Dat kan via deze link:

virtualpopstar.com/clothing/stores?view=secondhand_list
Alessa
Popster



Ik ook :)
Adelyna
Landelijke ster



Ik ook! Er staan items in die super duur zijn, en zoveeeel items!
Account verwijderd




Ik ook! Er staan items in die super duur zijn, en zoveeeel items!

Amity
Straatmuzikant



#SAME
Account verwijderd




jaa,
maar is het omdat er dan inactiefe peepz un dingen uit de mp gaan ofz?
Account verwijderd




jaa,
maar is het omdat er dan inactiefe peepz un dingen uit de mp gaan ofz?
Alessa
Popster



Ik kwam toch niet van m,n spullen af
Account verwijderd




Hij werd ook wel erg vol xd
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik ook! Er staan items in die super duur zijn, en zoveeeel items!

Inderdaad, ik hoop dat er straks weer items inkomen voor een goede en mooie prijs. Daarnaast denk ik dat straks ook heel erg veel mensen weer in MP gaan kijken en af en toe ook wat gaan kopen onderweg, dus dat is fijn voor de de mensen die er items in hebben staan.
Anoniem
YouTube-ster



ja :)
Account verwijderd




Ik ook! Er staan items in die super duur zijn, en zoveeeel items!

Inderdaad, ik hoop dat er straks weer items inkomen voor een goede en mooie prijs. Daarnaast denk ik dat straks ook heel erg veel mensen weer in MP gaan kijken en af en toe ook wat gaan kopen onderweg, dus dat is fijn voor de de mensen die er items in hebben staan.

jaaaa :)
Account verwijderd




Bij mij stond er niet zoveel in de mp
ik klik gewoon aandat ik alleen maar wil zien wat ik nog niet heb.
Moest eigenlijk ook zo zijn in de gb van anderen
Adelyna
Landelijke ster



Ik ook! Er staan items in die super duur zijn, en zoveeeel items!

Inderdaad, ik hoop dat er straks weer items inkomen voor een goede en mooie prijs. Daarnaast denk ik dat straks ook heel erg veel mensen weer in MP gaan kijken en af en toe ook wat gaan kopen onderweg, dus dat is fijn voor de de mensen die er items in hebben staan.

Idd, en dan gaan mensen ookniet zeggen: ja hij staat voor zoveeel in mp, dus zoveel wil ik ervoor, terwijl hij totaal niet zoveel waard is.
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik ook! Er staan items in die super duur zijn, en zoveeeel items!

Inderdaad, ik hoop dat er straks weer items inkomen voor een goede en mooie prijs. Daarnaast denk ik dat straks ook heel erg veel mensen weer in MP gaan kijken en af en toe ook wat gaan kopen onderweg, dus dat is fijn voor de de mensen die er items in hebben staan.

Idd, en dan gaan mensen ookniet zeggen: ja hij staat voor zoveeel in mp, dus zoveel wil ik ervoor, terwijl hij totaal niet zoveel waard is.

Inderdaad, dat is altijd zo vervelend.
Anoniem
YouTube-ster



hihi :) straks de marktplaza checken op leuke spulletjes dan crazy
goed shoppenwoot sparen .O.o
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste