Oase schreef:
Ja, ik ben wel nieuwsgierig ^^
Het liefst wel een reden, waarom je het wel of niet vind, zodat ik aan de kritiek puntjes kan werken.
Ja, ik ben wel nieuwsgierig ^^
Het liefst wel een reden, waarom je het wel of niet vind, zodat ik aan de kritiek puntjes kan werken.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19


Vandaag was de deadline, maar ja, ben jarig, dus de uitslag komt binnenkort.