Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Zie je mij als blogger?
Anoniem
Minister of Pop



Ja, ik ben wel nieuwsgierig ^^

Het liefst wel een reden, waarom je het wel of niet vind, zodat ik aan de kritiek puntjes kan werken.
Anoniem
Minister of Pop



Tips zijn natuurlijk ook welkom! :)
Account verwijderd




hh
Anoniem
Minister of Pop



hh

Dank uuu ^^
Anoniem
Popster



Hh
Anoniem
Minister of Pop



Hh

:)
Anoniem
Minister of Pop



hh
Anoniem
Minister of Pop



Oeh ik mag nu mijn mening weer geven omdat ik geen blogger meer ben ^^ eff je blog kijken

Hahaha yaay! :p
Account verwijderd




Oeh ik mag nu mijn mening weer geven omdat ik geen blogger meer ben ^^ eff je blog kijken

hahahah you're freedom sad
Account verwijderd




Iedereen kan blogger worden met het huidige kwaliteit van bepaalde bloggers dus ja
Anoniem
Wereldberoemd



------> Game
Anoniem
Minister of Pop



Iedereen kan blogger worden met het huidige kwaliteit van bepaalde bloggers dus ja

I know, maar ik vroeg me af als ik aan de eisen voldoe, en wat ik nog beter kan doen.
Account verwijderd




Iedereen kan blogger worden met het huidige kwaliteit van bepaalde bloggers dus ja

ma zo lief xoxoxoox -.-

is toch zo ik heb het vooral over 1 iemand tho eigl 2
Anoniem
Minister of Pop



ma zo lief xoxoxoox -.-

is toch zo ik heb het vooral over 1 iemand tho eigl 2

hierom ben ik dus gestopt met bloggen (: achja

Heb je misschien nog tips voor me? xd

Anoniem
Minister of Pop



Oeh ik mag nu mijn mening weer geven omdat ik geen blogger meer ben ^^ eff je blog kijken

We zijn nog bezig met de bloggers competitie Vera.

Die is binnenkort toch over? xD
Anoniem
Minister of Pop



We zijn nog bezig met de bloggers competitie Vera.

Die is binnenkort toch over? xD

Ja, maar je wacht maar tot de uitslag. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> Vandaag was de deadline, maar ja, ben jarig, dus de uitslag komt binnenkort.

Hmpf... vooruit, ik zal voor deze keer het brave meisje spelen, omdat je jarig bent gehehh eyebrows
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste