Adelyna schreef:
Wiemwil mij een battle laten winnen? Stuur dan een verzoek en de eerste die stuurt doe ik. (wel graag een hoog level)
Wiemwil mij een battle laten winnen? Stuur dan een verzoek en de eerste die stuurt doe ik. (wel graag een hoog level)


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19