Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Toen ik dit nog speelde, had ik zo'n
Anoniem
Wereldberoemd



3,5 miljoen fans. Nu nog maar 1.696.599 loool
Account verwijderd




wb denk ik
ghehe idk you
Anoniem
Minister of Pop



Nog maar? :o
Anoniem
Wereldberoemd



wb denk ik
ghehe idk you

Ik ben niet terug. ;)
Anoniem
Wereldberoemd



Nog maar? <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>

Als je het vergelijkt met wat ik eerst had.
Anoniem
Minister of Pop



Nog maar? <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>

Als je het vergelijkt met wat ik eerst had.

True, maar alsnog vind ik het best veel haha.
Tianmi
Straatmuzikant



lang niet gezien

het is best veel hoor ;p
Anoniem
Wereldberoemd



Nog maar? <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>'>

Als je het vergelijkt met wat ik eerst had.

True, maar alsnog vind ik het best veel haha.

Ja oké kinda
Account verwijderd




Idk of ik je ken...even denken hoor. Je zit ergens achter in me brein. 
Anoniem
Wereldberoemd



Idk of ik je ken...even denken hoor. Je zit ergens achter in me brein. 

Hahahahaha :p
Ik ben al zo'n 3/4 maanden niet meer actief.
Account verwijderd




Idk of ik je ken...even denken hoor. Je zit ergens achter in me brein. 

Hahahahaha <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>
Ik ben al zo'n 3/4 maanden niet meer actief.

Oh, ik was echt een jaar onactief haha, hoelang speelde je al? Van 2012? 
FollowYourDreamz
Wereldberoemd



Lol ik ken je nog haha c:. Kom je terug? (:
Anoniem
Queen of Queens



Ik heb bijna 11,500.000 xD


Maar ik ben wel actief.

Waarom ben je gestopt?
Anoniem
Wereldberoemd



Idk of ik je ken...even denken hoor. Je zit ergens achter in me brein. 

Hahahahaha <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>
Ik ben al zo'n 3/4 maanden niet meer actief.

Oh, ik was echt een jaar onactief haha, hoelang speelde je al? Van 2012? 

Ja
Anoniem
Wereldberoemd



Lol ik ken je nog haha c:. Kom je terug? (:

Nope, ik kom alleen zo nu en dan even online
Anoniem
Minister of Pop



dat vind ik eigenlijk best stom van vp
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste