Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Truth Minori; dit is je kans!
Sophrosyne
Straatmuzikant



Truth mij maar, ik kan tegen een mening maar het zou fijn zijn als je die beargumenteert. ;)
fancyness
Straatmuzikant



Ik ken je niet echt heel goed maar ik zie je vaak op het forum en je komt over als een gezellig persoon :).
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik ken je niet echt heel goed maar ik zie je vaak op het forum en je komt over als een gezellig persoon <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>.

Glad to hear! ^-^
alishakusx
Straatmuzikant



oke anouk ik vind je dus echt een bitch..
ik haat je echt zo erg.
heb spijt dat ik je als mod heb genomen in mijn platenlabel
HAHAHAHAHAHHAAAAH grapje liefie !
je bent echt super aardig!
we hebben al een paar keer gemaild en je bent echt een schat !
ik hoop dat we nog vaak mailen om elkaar nog beter te leren kennen !
(l)
Sophrosyne
Straatmuzikant



oke anouk ik vind je dus echt een bitch..
ik haat je echt zo erg.
heb spijt dat ik je als mod heb genomen in mijn platenlabel
HAHAHAHAHAHHAAAAH grapje liefie !
je bent echt super aardig!
we hebben al een paar keer gemaild en je bent echt een schat !
ik hoop dat we nog vaak mailen om elkaar nog beter te leren kennen !
<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>

Sweeeet! <3
Account verwijderd




Vreselijk kind. 
xx
Anoniem
Queen of Queens



Vreselijk kind. 
xx

Ik wilde O_O doen maar toen zag ik die bff lijst. XD
Sophrosyne
Straatmuzikant



Vreselijk kind. 
xx

Ik wilde O_O doen maar toen zag ik die bff lijst. XD

Doet ze altijd! :tongue:
Anoniem
Minister of Pop



Jij bent aardig. Ken je niet echt. Wil wel mailen.
Sophrosyne
Straatmuzikant



Jij bent aardig. Ken je niet echt. Wil wel mailen.

Thank you!
Sophrosyne
Straatmuzikant



^^
Sophrosyne
Straatmuzikant



^^

Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld