alishakusx schreef: oke anouk ik vind je dus echt een bitch.. ik haat je echt zo erg. heb spijt dat ik je als mod heb genomen in mijn platenlabel HAHAHAHAHAHHAAAAH grapje liefie ! je bent echt super aardig! we hebben al een paar keer gemaild en je bent echt een schat ! ik hoop dat we nog vaak mailen om elkaar nog beter te leren kennen !
alishakusx schreef: oke anouk ik vind je dus echt een bitch.. ik haat je echt zo erg. heb spijt dat ik je als mod heb genomen in mijn platenlabel HAHAHAHAHAHHAAAAH grapje liefie ! je bent echt super aardig! we hebben al een paar keer gemaild en je bent echt een schat ! ik hoop dat we nog vaak mailen om elkaar nog beter te leren kennen !