Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
10 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
en toen kreeg ik dit
BeYourMusic
Popster



Rad van fortuin prijs
 6
 
LET OP: Als je geen manager hebt kun je per account/IP-adres maximaal 1x in de 5 dagen gewonnen credits claimen. Wil je vaker dan 1x per 5 dagen gewonnen credit prijzen kunnen claimen huur dan een manager. Je kunt dan altijd gewonnen credit prijzen onbeperkt binnen 24 uur na het winnen claimen. Klik hier om een manager in te huren.



ik kon gwn 6cr krijgen als ik manager had  :c  ja die plaatje zie je niet, ik zit op tablet.
BeYourMusic
Popster



dat is helaas het voordeel aan manager, Vp zit nu al in de problemen omdat ze niet genoeg geld hebben om de servers te betalen, dus het is logisch dat die veel meer voordelen krijgen omdat ze dringend geld nodig hebben ;s

idd, alleen mag ik geen credits kopen xd
BeYourMusic
Popster



leven is #hard

ik weet
LauTraniMa
Playback-ster



daarom claim ik het alleen als het 6 is (:
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld