gwendo schreef:
| Van: | ... |
| Naar: | Gwendo |
| Ontvangen: | vandaag om 15:02 |
| Onderwerp: | Re: heyy |
| Op 25-05-2014 14:54:43, gwendo schreef: verkoop je deze?Op 25-05-2014 14:55:25, ... schreef: Alleen voor goed bod Op 25-05-2014 14:55:50, gwendo schreef: 30 cr? noem anders maar een prijs Op 25-05-2014 14:56:25, ... schreef: 70 Op 25-05-2014 14:57:33, gwendo schreef: deal Op 25-05-2014 14:59:03,... schreef: Mm idk Op 25-05-2014 15:01:52, gwendo schreef: je zei dat je heb verkocht voor 70?! Op 25-05-2014 15:02:16, ... schreef: Als ik hem verkoop |
|


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


deze?
16