Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
10 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
dit haat ik zo erg
gwendo
Landelijke ster



Van: ...
Naar: Gwendo 
Ontvangen: vandaag om 15:02
Onderwerp: Re: heyy
Op 25-05-2014 14:54:43, gwendo schreef:
verkoop je deze?


Op 25-05-2014 14:55:25, ... schreef:
Alleen voor goed bod


Op 25-05-2014 14:55:50, gwendo schreef:
30 cr? 
noem anders maar een prijs


Op 25-05-2014 14:56:25, ... schreef:
70


Op 25-05-2014 14:57:33, gwendo schreef:
deal 




Op 25-05-2014 14:59:03,... schreef:
Mm idk


Op 25-05-2014 15:01:52, gwendo schreef:
je zei dat je heb verkocht voor 70?!


Op 25-05-2014 15:02:16, ... schreef:
Als ik hem verkoop
Account verwijderd




wtf hahah
Account verwijderd




AHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

wtf
gwendo
Landelijke ster



Same, heb ik ook soms. 
Of als iemand iets wil kopen voor bv 200 cr en daarna zegt, ik weet het toch niet hoor.

Echt zo stom. Ik wou ooit eens iets kopen voor 100 cr en na 2 dagen bieden zei die persoon dat het goed was en 5 minuten daarna zei ze: "Mm idk, srry"

ja sad 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld