Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
10 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Van wie mag ik een battle winnen?
Sophrosyne
Straatmuzikant



Liefst een popster of hoger!
Sophrosyne
Straatmuzikant



hh
HeartSpirit
Popster



van mij mag je wel een battle winnen
Sophrosyne
Straatmuzikant



van mij mag je wel een battle winnen

Yay! Ik stuur je een verzoekje!
Account verwijderd




Van mij, niet haha sorry boo. Ik heb zelf fans nodig.
Sophrosyne
Straatmuzikant



Van mij, niet haha sorry boo. Ik heb zelf fans nodig.

Ik ben ook fans aan het sparen, ik wil zo graag weer popster en daarna wereldberoemd zijn, ik wil graag mentor worden..
Account verwijderd




Van mij, niet haha sorry boo. Ik heb zelf fans nodig.

Ik ben ook fans aan het sparen, ik wil zo graag weer popster en daarna wereldberoemd zijn, ik wil graag mentor worden..

Hehe ik ben mentor.
Sophrosyne
Straatmuzikant



Van mij, niet haha sorry boo. Ik heb zelf fans nodig.

Ik ben ook fans aan het sparen, ik wil zo graag weer popster en daarna wereldberoemd zijn, ik wil graag mentor worden..

Hehe ik ben mentor.

Ja, ik het begin kon dat ook vanaf karaoke ster ofzo, maar ik vind dat je vanaf landelijke ster het spel al vrij goed kent...
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld