Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Nog maar twee dagen om je inzending
Cinta
Landelijke ster



voor de stageplaats bij het NT in te zenden ^-^ just reminding u guys xoxox

Je hebt nog tot woensdag 23u59
Account verwijderd




Ik had geen tijd :/ Damn
Account verwijderd




Ik heb hem al ingezonden, maar als ik naar die van anderen kijk, weet ik al zeker dat ik het niet word... ;-;

But okey, het was leuk om het te proberen (:
Cinta
Landelijke ster



Ik had geen tijd :/ Damn

In de zomer of de afgelopen week? Want je hebt nog twee dagen!!!
Account verwijderd




Ik had geen tijd :/ Damn

In de zomer of de afgelopen week? Want je hebt nog twee dagen!!!

Ik weet het. Ik wil zo graag meedoen, maar ik had geen tijd. Ik zit nu even in de shit en dan nog school etc. In 2 dagen zal het me niet lukken. 
Anoniem
Minister of Pop



voor de stageplaats bij het NT in te zenden ^-^ just reminding u guys xoxox

Alang gedaan. Alleen deden mn gekleurde letters het niet in de mail
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik had geen tijd :/ Damn

Amity
Straatmuzikant



Ik heb hem al ingezonden, maar als ik naar die van anderen kijk, weet ik al zeker dat ik het niet word... ;-;

But okey, het was leuk om het te proberen (:

Cinta
Landelijke ster



Ik had geen tijd :/ Damn

In de zomer of de afgelopen week? Want je hebt nog twee dagen!!!

Ik weet het. Ik wil zo graag meedoen, maar ik had geen tijd. Ik zit nu even in de shit en dan nog school etc. In 2 dagen zal het me niet lukken. 

Heb je tijd om te schrijven? Want like, we kijken vooral naar de inhoud nu. Ik weet natuurlijk niet hoeveel tijd je hebt en nodig hebt so yeah. 

Geldt ook voor anderen die geen tijd hebben  ^-^
Anoniem
Minister of Pop



Meh mn letters deden het niet in de mail vgm maar wrm niet
Account verwijderd




In de zomer of de afgelopen week? Want je hebt nog twee dagen!!!

Ik weet het. Ik wil zo graag meedoen, maar ik had geen tijd. Ik zit nu even in de shit en dan nog school etc. In 2 dagen zal het me niet lukken. 

Heb je tijd om te schrijven? Want like, we kijken vooral naar de inhoud nu. Ik weet natuurlijk niet hoeveel tijd je hebt en nodig hebt so yeah. 

Geldt ook voor anderen die geen tijd hebben  ^-^

Weet ik. But ik win nooit met competities dus er is maar een kleine kans dat ik dan hier een kans maak. 
Cinta
Landelijke ster



Ik weet het. Ik wil zo graag meedoen, maar ik had geen tijd. Ik zit nu even in de shit en dan nog school etc. In 2 dagen zal het me niet lukken. 

Heb je tijd om te schrijven? Want like, we kijken vooral naar de inhoud nu. Ik weet natuurlijk niet hoeveel tijd je hebt en nodig hebt so yeah. 

Geldt ook voor anderen die geen tijd hebben  ^-^

Weet ik. But ik win nooit met competities dus er is maar een kleine kans dat ik dan hier een kans maak. 

You don't know that! En het is btw nog 3 avonden dat je tijd hebt :-)
Account verwijderd




Heb je tijd om te schrijven? Want like, we kijken vooral naar de inhoud nu. Ik weet natuurlijk niet hoeveel tijd je hebt en nodig hebt so yeah. 

Geldt ook voor anderen die geen tijd hebben  ^-^

Weet ik. But ik win nooit met competities dus er is maar een kleine kans dat ik dan hier een kans maak. 

You don't know that! En het is btw nog 3 avonden dat je tijd hebt :-)

Ja, ik zal er over denken. 
Anoniem
Internationale ster



ik ben bezig :ooooooo
Cinta
Landelijke ster



ik ben bezig <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>oooooo

yeahhh
PRISM
Playback-ster



owjaa goed dat je het zegt ik was nog bezig voor mn solli
(ik ben btw jasmijn ghehe
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld