Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
gvd
Anoniem
Internationale ster



ik had net zo lang gewerkt aan iets voor het nt ding, crasht mijn photoshop en nu is alles weg ;-;
Cheiloproclitic
Straatmuzikant



En nu heb je geen zin om het opnieuw te doen dus stel je het uit? 
Anoniem
Internationale ster



En nu heb je geen zin om het opnieuw te doen dus stel je het uit? 

nu ga ik iets simpelers doen, maar ik baal wel echt, want zelfs als ik het niet voor dat ging gebruiken was het nog vet geweest ;/
Cinta
Landelijke ster



Damn :'c
Cheiloproclitic
Straatmuzikant



En nu heb je geen zin om het opnieuw te doen dus stel je het uit? 

nu ga ik iets simpelers doen, maar ik baal wel echt, want zelfs als ik het niet voor dat ging gebruiken was het nog vet geweest ;/

Meh :c 
Anoniem
Internationale ster



En nu heb je geen zin om het opnieuw te doen dus stel je het uit? 

nu ga ik iets simpelers doen, maar ik baal wel echt, want zelfs als ik het niet voor dat ging gebruiken was het nog vet geweest ;/

Meh :c 

en nu is ie saai, maar ja... :/
Anoniem
YouTube-ster



Dat heb ik ook 3x gehad, is echt klote :c
Anoniem
Internationale ster



Dat heb ik ook 3x gehad, is echt klote :c

asdf stom photoshop
Cheiloproclitic
Straatmuzikant



nu ga ik iets simpelers doen, maar ik baal wel echt, want zelfs als ik het niet voor dat ging gebruiken was het nog vet geweest ;/

Meh :c 

en nu is ie saai, maar ja... :/

Zal vast wel meevallen, zo'n situatie heb ik dus ook altijd met ontwerpen..Maar dan anders
Anoniem
YouTube-ster



Dat heb ik ook 3x gehad, is echt klote :c

asdf stom photoshop

ja omg en dan is 't net zo mooi en dan moet je 't overnieuw maken u_u 
Anoniem
Internationale ster



Meh :c 

en nu is ie saai, maar ja... :/

Zal vast wel meevallen, zo'n situatie heb ik dus ook altijd met ontwerpen..Maar dan anders

meh, ik heb sowieso een heel simpel iets haha
Account verwijderd




Ik ben zo'n late reageerder, maar hij is nu echt ook leuk. ^^
Anoniem
Internationale ster



Ik ben zo'n late reageerder, maar hij is nu echt ook leuk. ^^

hahahahhahah ik dacht al, wie gaat zo ver terug ;-;



maar hij zou echt 3x mooier geweest zijn dan ;-;
Account verwijderd




Aaahw
Account verwijderd




Ik ben zo'n late reageerder, maar hij is nu echt ook leuk. ^^

hahahahhahah ik dacht al, wie gaat zo ver terug ;-;



maar hij zou echt 3x mooier geweest zijn dan ;-;

Ik

Nou deze is ook leuk hoor
Anoniem
Internationale ster



Ik ben zo'n late reageerder, maar hij is nu echt ook leuk. ^^

hahahahhahah ik dacht al, wie gaat zo ver terug ;-;



maar hij zou echt 3x mooier geweest zijn dan ;-;

Ik

Nou deze is ook leuk hoor

;3
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld