Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
22 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Weg manager :(
Anoniem
Wereldberoemd



Helaas! Omdat je nu minder dan2.000.000 fans hebt ben je een level gedaald.


Je bent nu Wereldberoemd.

 

Ok
Anoniem
Wereldberoemd



Best skeer als je al 9.893.555 hebt verzameld. 
Anoniem
Minister of Pop



Wow, ik snap hem even niet?
Je was toch al Queen of Pop?
Anoniem
Wereldberoemd



Wow, ik snap hem even niet?
Je was toch al Queen of Pop?

Ja klopt en dat ben ik ook nog steeds, maar zonder manager ziet niemand dat. sad
Anoniem
Minister of Pop



Wow, ik snap hem even niet?
Je was toch al Queen of Pop?

Ja klopt en dat ben ik ook nog steeds, maar zonder manager ziet niemand dat. sad

Ooh zo, nu vat ik hem haha
Angelyn
Straatmuzikant



Wow, ik snap hem even niet?
Je was toch al Queen of Pop?

Ja klopt en dat ben ik ook nog steeds, maar zonder manager ziet niemand dat. sad

Huh?
Anoniem
Wereldberoemd



Wow, ik snap hem even niet?
Je was toch al Queen of Pop?

Ja klopt en dat ben ik ook nog steeds, maar zonder manager ziet niemand dat. sad

Ooh zo, nu vat ik hem haha

Haha niet cool.
Anoniem
Wereldberoemd



Wow, ik snap hem even niet?
Je was toch al Queen of Pop?

Ja klopt en dat ben ik ook nog steeds, maar zonder manager ziet niemand dat. sad

Huh?

Kijk eisen manager, mijn fans aantal behoud ik wel gewoon hoor. ;p
Angelyn
Straatmuzikant



Ja klopt en dat ben ik ook nog steeds, maar zonder manager ziet niemand dat. sad

Huh?

Kijk eisen manager, mijn fans aantal behoud ik wel gewoon hoor. ;p

ohh xd
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld