Felicia schreef:
Waarom vinden jullie vp zo leuk? En vind jij jezelf vp verslaafd.
ik vind vp leuk door
en jullie. Vertel het hier.
en ja. Ik vind mezelf vp verslaafd
Waarom vinden jullie vp zo leuk? En vind jij jezelf vp verslaafd.
ik vind vp leuk door
- De vriendschappen
- de forums
- de kleding
- de levels
- de meetings die georganiseerd worden al ben ik er maar naar een geweest
- nvdd
- competities
- mijn bff's
en jullie. Vertel het hier.
en ja. Ik vind mezelf vp verslaafd


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20