Suddenly schreef:
Ik ben Acnologia, dit is mijn jongens account. ik kan raar genoeg niet meer op mijn eigen account komen >.< vp heeft mij via de mail al een nieuw wachtwoord gestuurd maar ik kom er nog steeds niet in -.-
ik was vp even helemaal zat, daarom was ik er opeens niet meer. Ik weet niet of ik echt blijf, ik kijk nog wel.
heb ik nog wat gemist?
Ik ben Acnologia, dit is mijn jongens account. ik kan raar genoeg niet meer op mijn eigen account komen >.< vp heeft mij via de mail al een nieuw wachtwoord gestuurd maar ik kom er nog steeds niet in -.-
ik was vp even helemaal zat, daarom was ik er opeens niet meer. Ik weet niet of ik echt blijf, ik kijk nog wel.
heb ik nog wat gemist?


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


6
er zijn mensen gestopt ofcourse, verkiezingen geweest..
er zijn mensen gestopt ofcourse, verkiezingen geweest..