Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Hey, ik ben terug!
Suddenly
Karaoke-ster



Ik ben Acnologia, dit is mijn jongens account. ik kan raar genoeg niet meer op mijn eigen account komen >.< vp heeft mij via de mail al een nieuw wachtwoord gestuurd maar ik kom er nog steeds niet in -.- 

ik was vp even helemaal zat, daarom was ik er opeens niet meer. Ik weet niet of ik echt blijf, ik kijk nog wel.
heb ik nog wat gemist?
Account verwijderd




omg, waarom was je weg! ik miste je op het begin echt
Suddenly
Karaoke-ster



omg, waarom was je weg! ik miste je op het begin echt

echt? XD nouja, ik vond het echt heel saai worden lol
Account verwijderd




Hoi! Ik ken je nog. 
Suddenly
Karaoke-ster



Hoi! Ik ken je nog. 

Yay!
Account verwijderd




Hoi! Ik ken je nog. 

Yay!

Mailen? Ik moet nu wel even gaan. 
Account verwijderd




omg, waarom was je weg! ik miste je op het begin echt

echt? XD nouja, ik vond het echt heel saai worden lol

jaa ik vond je altijd zo gezellig enzooww geheheh, jaa iedereen heeft die tijd hier wel eens like?
Suddenly
Karaoke-ster



Hoi! Ik ken je nog. 

Yay!

Mailen? Ik moet nu wel even gaan. 

Sgoed ^^ mail jij me?
Suddenly
Karaoke-ster



omg, waarom was je weg! ik miste je op het begin echt

echt? XD nouja, ik vond het echt heel saai worden lol

jaa ik vond je altijd zo gezellig enzooww geheheh, jaa iedereen heeft die tijd hier wel eens like?

Ahw thanks <3 is hier nog wat bijzonders gebeurd? 
Account verwijderd




echt? XD nouja, ik vond het echt heel saai worden lol

jaa ik vond je altijd zo gezellig enzooww geheheh, jaa iedereen heeft die tijd hier wel eens like?

Ahw thanks <3 is hier nog wat bijzonders gebeurd? 

nee niet dat is weet :$ er zijn mensen gestopt ofcourse, verkiezingen geweest..
vp word ook exclusief btw
Silatunique
Landelijke ster



Omg, jij was echt de eerste met wie ik mailde hé, met je anime look. En ik had die zwarte ahahah, ik heb je echt gemist!
Suddenly
Karaoke-ster



jaa ik vond je altijd zo gezellig enzooww geheheh, jaa iedereen heeft die tijd hier wel eens like?

Ahw thanks <3 is hier nog wat bijzonders gebeurd? 

nee niet dat is weet <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'> er zijn mensen gestopt ofcourse, verkiezingen geweest..
vp word ook exclusief btw

Huh wat bedoel je met dat laatste
Suddenly
Karaoke-ster



Omg, jij was echt de eerste met wie ik mailde hé, met je anime look. En ik had die zwarte ahahah, ik heb je echt gemist!

Hihihi 
Suddenly
Karaoke-ster



Maar ik ga wel even Kaj of Lianne mailen zo want ik wil Acnologia terug
Silatunique
Landelijke ster



Omg, jij was echt de eerste met wie ik mailde hé, met je anime look. En ik had die zwarte ahahah, ik heb je echt gemist!

Hihihi 

k heb je ook gemist hoor..
Account verwijderd




Ahw thanks <3 is hier nog wat bijzonders gebeurd? 

nee niet dat is weet <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'> er zijn mensen gestopt ofcourse, verkiezingen geweest..
vp word ook exclusief btw

Huh wat bedoel je met dat laatste

ow hahah ja sorry dat ik het niet uitleg, het klinkt heel raar xd
kaj en lianne halen binnenkort de registratie knop weg, zodat we hier alleen zitten met de mensen die er nu ziten.. maar dan kunnen er elke maand een beperkt aantal mensen bij
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste