Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Poll: Wat heb je al gehad?
Yeeeey manager en donateur
Account verwijderd




Ik had ooit al eens manager gekocht voor 1week maar nog nooit donateur !
Account verwijderd




Heb je cr gekocht? n.n

Yep nu heb ik ook nog Inez als Bff en jou en nog 1plekje over. Kheb dit kapsel en een ander gekocht en donateur en manager
Account verwijderd




Heb je cr gekocht? n.n

Yep nu heb ik ook nog Inez als Bff en jou en nog 1plekje over. Kheb dit kapsel en een ander gekocht en donateur en manager

Wow, heb je nog steeds cr dan? o,o Of is het allemaal al op? 

Ik heb nog 158cr
Account verwijderd




Wow, heb je nog steeds cr dan? o,o Of is het allemaal al op? 

Ik heb nog 158cr

Da's nog best wel veel. o,o 

Weet ik :) 
Account verwijderd




Da's nog best wel veel. o,o 

Weet ik <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'> 

N'awh, thank youuu! n.n 

Graag gedaan nu heb ik een rond getal
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld