IlseLikker schreef:
No srs, we zoeken actieve leden <33
Voordelen:
- We hebben wat verkiezingen voor teams en stuff
- De eigenaar + Mods zijn gezellig
- Elke dag een tour
Nadelen:
- We zijn nogal onactief, daarom zoeken we actieve leden
- Onze tours worden soms niet behaald omdat er niet genoeg mensen meedoen
LYSM ALS JE KOMT ECHT WAAR <333333333
Dus kom bij MusicWorld, voor een fijn label waar je je goed voelt, en waarin we de beste niet hoeven te zijn, gezelligheid boven alles!
No srs, we zoeken actieve leden <33
Voordelen:
- We hebben wat verkiezingen voor teams en stuff
- De eigenaar + Mods zijn gezellig
- Elke dag een tour
Nadelen:
- We zijn nogal onactief, daarom zoeken we actieve leden
- Onze tours worden soms niet behaald omdat er niet genoeg mensen meedoen
LYSM ALS JE KOMT ECHT WAAR <333333333
Dus kom bij MusicWorld, voor een fijn label waar je je goed voelt, en waarin we de beste niet hoeven te zijn, gezelligheid boven alles!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


8