Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Waarom zijn die codes er?
Anoniem
Popster



Nou ja, heel leuk enzo maar is er een reden? Ik had trouwens geen idee dat dit ging komen dus van waar hebben jullie het gehoord dan?
Anoniem
Popster



codes? mijn steen lag lekker XD

Inderdaad ja, dit.
Fem
Popster



Idk, maar er zijn nieuwe waardebon codes, en ze zijn best simpel, dus ik heb er geen problemen mee x)
Adelyna
Landelijke ster



Er was een topic waar iemand vroeg om waardeboncodes, omdat je met gsm elke dag ofsow wel zo'n code hebt als ik het niet mis heb. Toen zei lianne er zijn 3 codes die nog nooit zijn ingeleverd. Dus iemand ging lianne mailen, en toen had ze een topic aangemaakt. De hint was: Geen Item. 
Adelyna
Landelijke ster



Er was een topic waar iemand vroeg om waardeboncodes, omdat je met gsm elke dag ofsow wel zo'n code hebt als ik het niet mis heb. Toen zei lianne er zijn 3 codes die nog nooit zijn ingeleverd. Dus iemand ging lianne mailen, en toen had ze een topic aangemaakt. De hint was: Geen Item. 

Oké, dat is echt vaag.

Haha idd, maar ik heb ze ale drie al geraden. Heel veel ookal. Je moet niet te lang nadenkne, het zijn dingen van vp, maar geen items
Fem
Popster



Er was een topic waar iemand vroeg om waardeboncodes, omdat je met gsm elke dag ofsow wel zo'n code hebt als ik het niet mis heb. Toen zei lianne er zijn 3 codes die nog nooit zijn ingeleverd. Dus iemand ging lianne mailen, en toen had ze een topic aangemaakt. De hint was: Geen Item. 

Oké, dat is echt vaag.

Haha idd, maar ik heb ze ale drie al geraden. Heel veel ookal. Je moet niet te lang nadenkne, het zijn dingen van vp, maar geen items

Het is eig idd best simpel..
Cinta
Landelijke ster



Huh wat codes? o-o
Laryanue
Karaoke-ster



Er was een topic waar iemand vroeg om waardeboncodes, omdat je met gsm elke dag ofsow wel zo'n code hebt als ik het niet mis heb. Toen zei lianne er zijn 3 codes die nog nooit zijn ingeleverd. Dus iemand ging lianne mailen, en toen had ze een topic aangemaakt. De hint was: Geen Item. 

Oké, dat is echt vaag.

Haha idd, maar ik heb ze ale drie al geraden. Heel veel ookal. Je moet niet te lang nadenkne, het zijn dingen van vp, maar geen items

Ik ook, heel makkelijk
Cinta
Landelijke ster



Oké, dat is echt vaag.

Haha idd, maar ik heb ze ale drie al geraden. Heel veel ookal. Je moet niet te lang nadenkne, het zijn dingen van vp, maar geen items

Ik ook, heel makkelijk

I'm so confused
Cinta
Landelijke ster



Huh wat codes? o-o

Ja, je kan codes claimen waarbij je manager, credits en popdollars krijgt. <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>D

I GET IT YAY THANKS
Account verwijderd




Ja, je kan codes claimen waarbij je manager, credits en popdollars krijgt. <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>D

I GET IT YAY THANKS

No probleeeeem hehe <3

Welk topic ?
Account verwijderd




kan iemand me een link geven ?
Sorayatjuh
Playback-ster



Uhmm k  weet ze ook allemaal :)
Account verwijderd




Uhmm k  weet ze ook allemaal <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

kun je een link van het topic geven want ik vind het niet ?
Sorayatjuh
Playback-ster



Uhmm k  weet ze ook allemaal <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

kun je een link van het topic geven want ik vind het niet ?

ok
Sorayatjuh
Playback-ster



virtualpopstar.com/social/…;topic=358205
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste