Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Heb jij ook een crush op iemand
Adelyna
Landelijke ster



Van vp?

Nou ik wel, maar mailof app me maar Niet. Ik wil me niet loner voelen xD
Weronika
Karaoke-ster



Ja xd
Adelyna
Landelijke ster



Ja xd

Maar die van jou weten we al xD
Cinta
Landelijke ster



Ik praat sws niet graag over crushdingen, so you'll never know, hehe.
Account verwijderd




Nee xd
Adelyna
Landelijke ster



Ik praat sws niet graag over crushdingen, so you'll never know, hehe.

En als ik je nou ga stalken? Ik heb je app, je snapchat en ik weet je mail te vinden van p :3
Cinta
Landelijke ster



Ik praat sws niet graag over crushdingen, so you'll never know, hehe.

En als ik je nou ga stalken? Ik heb je app, je snapchat en ik weet je mail te vinden van p :3

Nevurrrr
Adelyna
Landelijke ster



Ik praat sws niet graag over crushdingen, so you'll never know, hehe.

En als ik je nou ga stalken? Ik heb je app, je snapchat en ik weet je mail te vinden van p :3

Nevurrrr

:cry:cry
Adelyna
Landelijke ster



Ja xd

Maar die van jou weten we al xD

Nee echt?! <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'> Ik denk dat het Melati is q-q

Ik ook ^^
Anoniem
Wereldberoemd



Had ja

2 keer
Weronika
Karaoke-ster



Ja xd

Maar die van jou weten we al xD

Heheh xD
Anoniem
Straatmuzikant



Hoe kun jen ou een crush op iemand van Vp hebben >.<
Dat snap ik echt niet, lol.
Adelyna
Landelijke ster



Ja xd

Maar die van jou weten we al xD

Heheh xD

xD
Weronika
Karaoke-ster



Hoe kun jen ou een crush op iemand van Vp hebben >.<
Dat snap ik echt niet, lol.

Gewoon lol, ik heb een relatie met kim en we zijn gelukkig xp
Adelyna
Landelijke ster



Hoe kun jen ou een crush op iemand van Vp hebben >.<
Dat snap ik echt niet, lol.

Gewoon lol, ik heb een relatie met kim en we zijn gelukkig xp

Waar woon jij weronika? 
ikk
YouTube-ster



Ja, maar degene heeft zich fyuftydkdty verwijdert.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste