Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
ik zie sommige mensen
Anoniem
Wereldberoemd



Echt niet als designer idk why kwam in me op maar ze kunnen wel kansje wagen voor D wedstrijd but suc6
Toothless
Wereldberoemd



Designer zijn lijkt me geweldig! helaas ben ik nog niet echt goed..
Ralsei
Internationale ster



Designer zijn lijkt me geweldig! helaas ben ik nog niet echt goed..

Kroon
Laryanue
Karaoke-ster



Dit komt best wel arrogant over als je zelf mee doet, vind ik dan. Zo van; "Ik ben toch beter dan de rest." Sommigen zullen dit niet zeggen en hier "Idd" neerzetten op jou als citatie, maar ik ben het er gewoon niet mee eens.

Om eerlijk te zijn, sluit ik me hierbij aan.
Sophrosyne
Straatmuzikant



Dit komt best wel arrogant over als je zelf mee doet, vind ik dan. Zo van; "Ik ben toch beter dan de rest." Sommigen zullen dit niet zeggen en hier "Idd" neerzetten op jou als citatie, maar ik ben het er gewoon niet mee eens.

Om eerlijk te zijn, sluit ik me hierbij aan.

Ralsei
Internationale ster



Dit komt best wel arrogant over als je zelf mee doet, vind ik dan. Zo van; "Ik ben toch beter dan de rest." Sommigen zullen dit niet zeggen en hier "Idd" neerzetten op jou als citatie, maar ik ben het er gewoon niet mee eens.

Anoniem
Wereldberoemd



Dit komt best wel arrogant over als je zelf mee doet, vind ik dan. Zo van; "Ik ben toch beter dan de rest." Sommigen zullen dit niet zeggen en hier "Idd" neerzetten op jou als citatie, maar ik ben het er gewoon niet mee eens.

das mijn mening gewoon kan niks aan doen dat ik me mening toon ik ben zelf ook toch niet goed genoeg ok?
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vind jou ook niet echt een designer, so what?!?!?

ik zei net dat ik ook nog niet goed ben maar mening mag toch
Anoniem
Wereldberoemd



tbh ik zie jou ook niet als designer srry

kan ik wel begrijpen omdat  ik nog op sommige dingen nog moet oefenen bv. jurken,roken,topjes
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vind jou ook niet echt een designer, so what?!?!?

ik zei net dat ik ook nog niet goed ben maar mening mag toch

Ik geef ook een mening 'maar mening mag toch'

ja iknow
xAnna
Straatmuzikant



Dit komt best wel arrogant over als je zelf mee doet, vind ik dan. Zo van; "Ik ben toch beter dan de rest." Sommigen zullen dit niet zeggen en hier "Idd" neerzetten op jou als citatie, maar ik ben het er gewoon niet mee eens.

Om eerlijk te zijn, sluit ik me hierbij aan.

Account verwijderd




Mensen, waarom die slechte reacties? Ze zegt gewoon haar mening, pls.


die mensen geven geen slechte reacties, ze zijn het er gewoon niet mee eens?
Anoniem
YouTube-ster



Mensen, waarom die slechte reacties? Ze zegt gewoon haar mening, pls.


die mensen geven geen slechte reacties, ze zijn het er gewoon niet mee eens?

Sommigen wel.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld