Lefacumis schreef:
Jaa ik heb niet even een voorbeeldje.. In mijn blog misschien of mijn profiel??
Vul dit in:
Thema
Hoeveel vakken:
Namen van vakken:
Bod in cr:
Hoogste boden laat ik voor, ik ben geen sneltrein!
Wachtlijst:
Jaa ik heb niet even een voorbeeldje.. In mijn blog misschien of mijn profiel??
Vul dit in:
Thema
Hoeveel vakken:
Namen van vakken:
Bod in cr:
Hoogste boden laat ik voor, ik ben geen sneltrein!
Wachtlijst:


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
