Adelyna schreef:
Ik heb als het goed is een mentor gekregen, maar ik ben wel benieuwd wie dat is. Vind het wel jammer dat je dat nu niet kan zien wie je mentor is. Alleen wie je studenten zijn,
Ik heb als het goed is een mentor gekregen, maar ik ben wel benieuwd wie dat is. Vind het wel jammer dat je dat nu niet kan zien wie je mentor is. Alleen wie je studenten zijn,


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19


Oké. Spijtig. Ik had juist een actieve leerling.
Oké. Spijtig. Ik had juist een actieve leerling.