Sophrosyne schreef:
Eerlijk zijn, of je nou bevriend met me bent of niet, ik kan er heus tegen.
Als ik iets over je te zeggen heb geef ik ook mijn mening over jou!
Eerlijk zijn, of je nou bevriend met me bent of niet, ik kan er heus tegen.
Als ik iets over je te zeggen heb geef ik ook mijn mening over jou!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16
