Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Wat vinden jullie nou écht van me?
Sophrosyne
Straatmuzikant



Eerlijk zijn, of je nou bevriend met me bent of niet, ik kan er heus tegen.

Als ik iets over je te zeggen heb geef ik ook mijn mening over jou!
Anoniem
Wereldberoemd



Zegt het feit dat je in mijn bff lijst een plekje hebt vergaard (waar echt alleen de tofste mensen staan) niet genoeg over hoe tof ik je vind .-.
Account verwijderd




ik mag je heel erg :)
Sophrosyne
Straatmuzikant



Zegt het feit dat je in mijn bff lijst een plekje hebt vergaard (waar echt alleen de tofste mensen staan) niet genoeg over hoe tof ik je vind .-.

AHAHAHA n'aaaahw, ik voelde me echt zo flattered toen je me een verzoek stuurde omfg ;-;
Anoniem
Wereldberoemd



Zegt het feit dat je in mijn bff lijst een plekje hebt vergaard (waar echt alleen de tofste mensen staan) niet genoeg over hoe tof ik je vind .-.

AHAHAHA n'aaaahw, ik voelde me echt zo flattered toen je me een verzoek stuurde omfg ;-;

Ja nou ik was alleen bezig met hopen dat je accepteerde HAHAHA
Sophrosyne
Straatmuzikant



Zegt het feit dat je in mijn bff lijst een plekje hebt vergaard (waar echt alleen de tofste mensen staan) niet genoeg over hoe tof ik je vind .-.

AHAHAHA n'aaaahw, ik voelde me echt zo flattered toen je me een verzoek stuurde omfg ;-;

Ja nou ik was alleen bezig met hopen dat je accepteerde HAHAHA

Omg bloooos
Account verwijderd




Ik mag je niet zo
Ralsei
Internationale ster



Ik mag je niet

Anoniem
YouTube-ster



ik mag je wel hoor, niet dat we bff's zijn fz, maar je lijkt me aardig zoals je opverkomt op topics ets
Anoniem
Minister of Pop



Ik vind je altijd wel aardig overkomen, maar je geeft zoveel om wat anderen van je denken.... Da's wel jammer. 
Anoniem
Internationale ster



idk wie je bent. 
xAnna
Straatmuzikant



Je bent mijn bff'jes en ik spacede om je verzoek Xoxo 
Account verwijderd




Doei
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld