Riraito schreef:
Stro schreef:
Waarom vreemd? Er zijn ook meer mensen met een leuke blog dan sites die bijgehouden moeten worden...
(ja nou sommige blogs zijn naar mijn mening niet leuk maar oke dat terzijde)
Nja, we zouden nog tumblr, pinterdinges en al die shit kunnen doen, dan halen we het ook hhahaha