Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
We hebben echt 2x zoveel
Anoniem
Wereldberoemd



bloggers als smt leden, is dat niet wat vreemd of zie ik dat verkeerd .-.
Anoniem
Minister of Pop



Waarom vreemd? Er zijn ook meer mensen met een leuke blog dan sites die bijgehouden moeten worden...
Anoniem
Wereldberoemd



Waarom vreemd? Er zijn ook meer mensen met een leuke blog dan sites die bijgehouden moeten worden...

(ja nou sommige blogs zijn naar mijn mening niet leuk maar oke dat terzijde)

Nja, we zouden nog tumblr, pinterdinges en al die shit kunnen doen, dan halen we het ook hhahaha
Anoniem
Minister of Pop



Waarom vreemd? Er zijn ook meer mensen met een leuke blog dan sites die bijgehouden moeten worden...

(ja nou sommige blogs zijn naar mijn mening niet leuk maar oke dat terzijde)

Nja, we zouden nog tumblr, pinterdinges en al die shit kunnen doen, dan halen we het ook hhahaha

Tumblr zou wel een verbetering zijn ja
Anoniem
Wereldberoemd



Waarom vreemd? Er zijn ook meer mensen met een leuke blog dan sites die bijgehouden moeten worden...

(ja nou sommige blogs zijn naar mijn mening niet leuk maar oke dat terzijde)

Nja, we zouden nog tumblr, pinterdinges en al die shit kunnen doen, dan halen we het ook hhahaha

Tumblr zou wel een verbetering zijn ja

We tried, maar tumblr's zijn voornamelijk Engels en er is besloten dat het nu geen toevoeging is
Anoniem
Minister of Pop



(ja nou sommige blogs zijn naar mijn mening niet leuk maar oke dat terzijde)

Nja, we zouden nog tumblr, pinterdinges en al die shit kunnen doen, dan halen we het ook hhahaha

Tumblr zou wel een verbetering zijn ja

We tried, maar tumblr's zijn voornamelijk Engels en er is besloten dat het nu geen toevoeging is

Ja da's waar. De Engelse gastjes zouden t wel kunnen doen :p 
Anoniem
Popster



Waarom vreemd? Er zijn ook meer mensen met een leuke blog dan sites die bijgehouden moeten worden...

(ja nou sommige blogs zijn naar mijn mening niet leuk maar oke dat terzijde)

Nja, we zouden nog tumblr, pinterdinges en al die shit kunnen doen, dan halen we het ook hhahaha

Tumblr zou wel een verbetering zijn ja

Anoniem
Wereldberoemd



Tumblr zou wel een verbetering zijn ja

We tried, maar tumblr's zijn voornamelijk Engels en er is besloten dat het nu geen toevoeging is

Ja da's waar. De Engelse gastjes zouden t wel kunnen doen <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> 

Die hebben dat volgens mij al!
Sophrosyne
Straatmuzikant



(ja nou sommige blogs zijn naar mijn mening niet leuk maar oke dat terzijde)

Nja, we zouden nog tumblr, pinterdinges en al die shit kunnen doen, dan halen we het ook hhahaha

Tumblr zou wel een verbetering zijn ja

We tried, maar tumblr's zijn voornamelijk Engels en er is besloten dat het nu geen toevoeging is

Er zijn vast genoeg mensen op de Nederlandse server die ook gewoon vloeiend Engels spreken, so don't really see the prob xd
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld