Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
omfg ik flip em <33
Sophrosyne
Straatmuzikant



Wss als mn moeder toestemt gaan Jaims (ryuzaki) en ik zondag meeten, must take looots of pics and if i come back, sws heel groot en uitbundig verslag en alles ~
Anoniem
Wereldberoemd



Ik ga je daarna dus echt stalken dan haha xD Ik hoop dat het mag! :d
Sophrosyne
Straatmuzikant



Jaimy is awesome heb haar en Tessel ook mogen ontmoeten. God I miss those two every day.

Nahw, such a shame you dont live nearby. D:
Anoniem
Straatmuzikant



Jaimy is awesome heb haar en Tessel ook mogen ontmoeten. God I miss those two every day.

Nahw, such a shame you dont live nearby. D:

Pas op though, ik kloot graag aan met andermans eten.
Anoniem
Straatmuzikant



Jaimy is awesome heb haar en Tessel ook mogen ontmoeten. God I miss those two every day.

AND WE MISS YOU THREE
Sophrosyne
Straatmuzikant



Jaimy is awesome heb haar en Tessel ook mogen ontmoeten. God I miss those two every day.

Nahw, such a shame you dont live nearby. D:

Pas op though, ik kloot graag aan met andermans eten.

I know AHHAHA het verslag van Pim (als ik dat mag zeggen, zo niet i'm sorry) was echt geweldig omg, ze had je broodje helemaal verpest, sad face en alles. (wauw waarom herinner me ik dat hele verhaal nog?)
Anoniem
Straatmuzikant



Nahw, such a shame you dont live nearby. D:

Pas op though, ik kloot graag aan met andermans eten.

FLASHBACKS


Anoniem
Straatmuzikant



FLASHBACKS




I swear to god, wanneer ik tijd heb kom ik je slaan met een stokbrood als wraak.

DOE AJB. Dan eet ik eerst je stokbrood en knuffel je vervolgens dood.
Anoniem
Straatmuzikant



I swear to god, wanneer ik tijd heb kom ik je slaan met een stokbrood als wraak.

DOE AJB. Dan eet ik eerst je stokbrood en knuffel je vervolgens dood.

Ja of je komt naar hier dat kan ook. Heb genoeg kamers waar je kunt slapen en heb een twee persoonsbed dus je kunt kiezen. =3=

Ja dat lijkt me sws een goed plan om binnenkort te doen. an moet ik alleen even kijken hoe ik bij je kom en terug, maar wat mij betreft is het n deal o3o
Anoniem
Straatmuzikant



Ja of je komt naar hier dat kan ook. Heb genoeg kamers waar je kunt slapen en heb een twee persoonsbed dus je kunt kiezen. =3=

Ja dat lijkt me sws een goed plan om binnenkort te doen. an moet ik alleen even kijken hoe ik bij je kom en terug, maar wat mij betreft is het n deal o:

Moet je wel even zeggen wanneer je komt though, want dan moet ik even stuff regelen met m'n werk etc. En natuurlijk even mn ma inlichten. En wat dacht u van een trein? 

Dat kost geld en is kut met spullen meenemen, dus ik zat meer te denken aan n vader.

Ja nja ik kan bijna altijd wel, dus dan is meer de vraag wanneer jij kan c:
Account verwijderd




OMG awesome!
Anoniem
Straatmuzikant



Moet je wel even zeggen wanneer je komt though, want dan moet ik even stuff regelen met m'n werk etc. En natuurlijk even mn ma inlichten. En wat dacht u van een trein? 

Dat kost geld en is kut met spullen meenemen, dus ik zat meer te denken aan n vader.

Ja nja ik kan bijna altijd wel, dus dan is meer de vraag wanneer jij kan c:

Tja dan moet ik ook even kijken, en ja een vader is heel handig. Weet hij ondertussen al dat jij met toen gemeet hebt? xd

Nope. Maar ik heb laatst wel gevraagd of ik je zou mogen meeten en dat was helemaal prima c:
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld