Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Ik kan mezelf niet meer voorstellen zonder
Cinta
Landelijke ster



het NieuwsTeam. Nouja like, als ik ooit stop, zou ik dat echt zoooo vreemd vinden?!
Cinta
Landelijke ster



....klinkt eigenlijk best zielig
Anoniem
YouTube-ster



dat kan:)
Account verwijderd




Jij? Zonder NT? Ja nee dus. 
Cinta
Landelijke ster



k heb jou naam nooit zonder nt gezien omg wacht

TaylorSwift  

EW DOE HET WEG
Cinta
Landelijke ster



k heb jou naam nooit zonder nt gezien omg wacht

TaylorSwift  

EW DOE HET WEG

HET IS ZO LELIJK OMG

stop nooit nie



ff kijkenj bij mezelf

Rochel  


Nee ew inderdaad nu ga ik nooit stoppen sss;
en jij ook niet is niet fashion zonder nt 
Cinta
Landelijke ster



HET IS ZO LELIJK OMG

stop nooit nie



ff kijkenj bij mezelf

Rochel  


Nee ew inderdaad nu ga ik nooit stoppen sss;
en jij ook niet is niet fashion zonder nt 

nee idd zo saai woooooow

Even serieus, als ik nooit meer op 't forum of het beheer kan kijken of kan controleren jww ga ik flippen ja!!! mijn babies
Anoniem
Wereldberoemd



Haha same! Like, ik zit al vanaf het begin dat ik op VP kwam in het NT. :o
Cinta
Landelijke ster



Haha same! Like, ik zit al vanaf het begin dat ik op VP kwam in het NT. <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>

Same ja, nja, toen waren alle mogelijkheden er nog niet, maar toch haha.
Cinta
Landelijke ster



TaylorSwift  

Roseraie



bedankt he xxxxxxxxxxx

DIEF

GEEF TERUG
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld