Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Ik wil iemand manager geven enz
Sophrosyne
Straatmuzikant



but idk, ik weet niet of diegene het aanneemt. :$
Anoniem
YouTube-ster



moet je eerst vragen hoe diegene het zou vinden om dat te krijgen
FollowYourDreamz
Wereldberoemd



Doe gewoon, YOLO :d, wel lief van je trouwens :)
Sophrosyne
Straatmuzikant



moet je eerst vragen hoe diegene het zou vinden om dat te krijgen

Dan ist niet leuk meer, het moet spontaan zijn. ;c
Lix
YouTube-ster



Doe gewoon, YOLO <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>, wel lief van je trouwens <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Toothless
Wereldberoemd



Maar je hebt toch geen keuze om dat te accepteren of niet? :$ Je krijgt dat toch gewoon?
Sophrosyne
Straatmuzikant



Maar je hebt toch geen keuze om dat te accepteren of niet? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'> Je krijgt dat toch gewoon?

Je krijgt het gewoon haha,.
Anoniem
YouTube-ster



moet je eerst vragen hoe diegene het zou vinden om dat te krijgen

Dan ist niet leuk meer, het moet spontaan zijn. ;c

dan gwn doen dan is het altijd leuk en wat zou ze willen doen als ze niet wil?? geld terug geven
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld