Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Veel weggegeven
Toothless
Wereldberoemd



Wow, ik heb de laatste tijd echt veel weggegeven, als je Anoukgeeftweg ook meetelt.
But ik vind het leuk, dus tja.(l)
BeYourMusic
Popster



you're a kind person <3
Toothless
Wereldberoemd



<3
Toothless
Wereldberoemd



En ik zit erover na te denken om nog meer te gaan weggeven <3
Toothless
Wereldberoemd



je moet jezelf ook wat gunnen hé! 

Dat vergeet ik vaak :$
Toothless
Wereldberoemd



Ik vergeet mezelf soms doordat ik zoveel aan anderen denk :$
Toothless
Wereldberoemd



omg Simone je bent te lief <3 Oké ik heb nu de neiging om het direct terug te geven :$
BeYourMusic
Popster



je moet jezelf ook wat gunnen hé! 

dat is zo :)
BeYourMusic
Popster



But I've got too much sad

dat kan niet <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Jawel, dat kan zeker wel. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'> Ik moest Cindy op een gegeven moment gewoon gaan afremmen man. xd

lol
Toothless
Wereldberoemd



Stiekem ben ik benieuwd of mensen mij ook cadeautjes gaan geven op mijn birthday.. :$
Oké dat klonk hebberig, zo bedoel ik het niet ofc.
Toothless
Wereldberoemd



Stiekem ben ik benieuwd of mensen mij ook cadeautjes gaan geven op mijn birthday.. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>
Oké dat klonk hebberig, zo bedoel ik het niet ofc.

Hmm, dan geldt deze manager niet meer. HMMMM.....

o god, had ik nou maar niets gezegd :$ ik zorg dat ik mijn manager vóór die tijd verleng!
Toothless
Wereldberoemd



Hmm, dan geldt deze manager niet meer. HMMMM.....

o god, had ik nou maar niets gezegd <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'> ik zorg dat ik mijn manager vóór die tijd verleng!

Dat geeft mij niks, wat jij doet aan manager verlengen. :twisted

o god, zo lang je niet voor een half jaar gaat verlengen vind ik het best :$
Toothless
Wereldberoemd



Dat geeft mij niks, wat jij doet aan manager verlengen. :twisted

o god, zo lang je niet voor een half jaar gaat verlengen vind ik het best <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Nah, dat zal ik je niet aan doen.

Mm, idk of ik dat kan geloven uit jouw mond :$ Oké, eigenlijk vingers maar toch.xd
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld