Tooth schreef:
Unashamed schreef:
Nou, toen ik je net kende, was je best gevoelig naar mijn mening en zag ik je best vaak negatief reageren. Dat zie ik nu niet meer.
gevoelig was ik ja, en ben ik nog steeds, maar 'negatief' reageren? dat kan ik me niet herinneren eigenlijk. Naar mijn weten ben ik altijd vriendelijk geweest naar iedereen hier.
Er was heel in het begin eventjes dat dat wel zo was, niet per se gemeen trouwens, maar meer op de teentjes getrapt. Ik ben slecht in verwoorden soms oke.