Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
10 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Wie wil mij truthen?
Toothless
Wereldberoemd



Ik ben benieuwd hoe jullie over me denken.:$
BeYourMusic
Popster



je bent aardig, eigenlijk alles wat positief is c:
Toothless
Wereldberoemd



je bent aardig, eigenlijk alles wat positief is c:

omg, thanks <3
Toothless
Wereldberoemd



jij bent wel lief en je bent atm in een hele gulle bui haha

eyebrows
Toothless
Wereldberoemd



Ik heb jou heel erg zien veranderen van een meisje met best veel kritiek zo nu en dan, naar een meisje die gul en vriendelijk is en die met iedereen overweg kan. You go girl!

Wat bedoel je met veel kritiek? :$
Toothless
Wereldberoemd



Ik heb jou heel erg zien veranderen van een meisje met best veel kritiek zo nu en dan, naar een meisje die gul en vriendelijk is en die met iedereen overweg kan. You go girl!

Wat bedoel je met veel kritiek? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Nou, toen ik je net kende, was je best gevoelig naar mijn mening en zag ik je best vaak negatief reageren. Dat zie ik nu niet meer.

gevoelig was ik ja, en ben ik nog steeds, maar 'negatief' reageren? dat kan ik me niet herinneren eigenlijk. Naar mijn weten ben ik altijd vriendelijk geweest naar iedereen hier.
Toothless
Wereldberoemd



Nou, toen ik je net kende, was je best gevoelig naar mijn mening en zag ik je best vaak negatief reageren. Dat zie ik nu niet meer.

gevoelig was ik ja, en ben ik nog steeds, maar 'negatief' reageren? dat kan ik me niet herinneren eigenlijk. Naar mijn weten ben ik altijd vriendelijk geweest naar iedereen hier.

Er was heel in het begin eventjes dat dat wel zo was, niet per se gemeen trouwens, maar meer op de teentjes getrapt. Ik ben slecht in verwoorden soms oke. sad

Oh ja, dat kan ik wel begrijpen ja. Dat komt omdat ik een slechte start heb gemaakt hier.
Toothless
Wereldberoemd



Er was heel in het begin eventjes dat dat wel zo was, niet per se gemeen trouwens, maar meer op de teentjes getrapt. Ik ben slecht in verwoorden soms oke. sad

Oh ja, dat kan ik wel begrijpen ja. Dat komt omdat ik een slechte start heb gemaakt hier.

Niet slecht opvatten trouwens, ik ben juist trots op wie jij bent!

omg <3
Toothless
Wereldberoemd



Niet slecht opvatten trouwens, ik ben juist trots op wie jij bent!

omg <3

Don't ya worry, don't ya worry chi-hildddd!!

haha :)
Anoniem
Minister of Pop



aardig lief gul. gezellig. ik mis je bij ons op de groep
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld