Maak snel een topic aan! Heb ik weer iets te doen. ^-^
Account verwijderd
schreef:
Rochel schreef: ja dit maar bter gaat t ff dood want heb nog teveel te doen
Ik ook eigenlijk. Haha. Schoolstatus: *To busy with VP* Dat word een goede smoes als ik aan mijn leerkracht moet uitleggen waarom ik mijn hw verkloot heb. Haha. Nee.