Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
But... She didn't have to. o-o
Laryanue
Karaoke-ster



Look: foiejfoiejgoisdjg She's too sweet, ok? ;oo

Bericht
Van: Virtual Popstar
Naar: Laryanue   
Ontvangen: vandaag om 18:34
Onderwerp: Manager ontvangen
Hoi Laryanue,

Minori   heeft je zojuist 1 week manager cadeau gegeven.

Bericht:
Omdat t kan en je bent managerloos en dat zuigt.

De manager tijd is direct actief. Indien je al een manager had dan is deze automatisch met bovenstaande termijn verlengd.

Met vriendelijke groet,
Virtual Popstar.
Anoniem
Wereldberoemd



Ze is sowieso te lief omdat ze Ilse, Mel en mij ook gegeven heeft, like dat verdienen we niet??? (no offence tho)
fancyness
Straatmuzikant



Lief!
Account verwijderd




Ja indd. Haha. Iedereen is in een gulle bui tegenwoordig. ^-^
Azelf
Straatmuzikant



I knew this was your topic. Like, but... and the English. That's just you. And that smiley, you used that yesterday.

Anywaayyss, damnn, she is too sweet o.o How generous of her n-n
Laryanue
Karaoke-ster



Ze is sowieso te lief omdat ze Ilse, Mel en mij ook gegeven heeft, like dat verdienen we niet??? (no offence tho)

IKR!
Laryanue
Karaoke-ster



I knew this was your topic. Like, but... and the English. That's just you. And that smiley, you used that yesterday.

Anywaayyss, damnn, she is too sweet o.o How generous of her n-n

Ben ik zo voorspelbaar? HAHAHA
Maar inderdaad, ze is echt lief! <3
Azelf
Straatmuzikant



I knew this was your topic. Like, but... and the English. That's just you. And that smiley, you used that yesterday.

Anywaayyss, damnn, she is too sweet o.o How generous of her n-n

Ben ik zo voorspelbaar? HAHAHA
Maar inderdaad, ze is echt lief! <3

Yeah, you are. x)
Heel erg! (: 
Anoniem
Landelijke ster



Wrm wist ik dat dit topic van iemand is uit de RPG groepje... 

And you deserve it! 
Azelf
Straatmuzikant



Wrm wist ik dat dit topic van iemand is uit de RPG groepje... 

And you deserve it! 

Omdat ze voorspelbaar is xD 
Anoniem
Landelijke ster



Wrm wist ik dat dit topic van iemand is uit de RPG groepje... 

And you deserve it! 

Omdat ze voorspelbaar is xD 

Hahaha ja xD
Anoniem
Wereldberoemd



Ze is sowieso te lief omdat ze Ilse, Mel en mij ook gegeven heeft, like dat verdienen we niet??? (no offence tho)

Ja dit dus aeuofhjauiehfao!! 
Laryanue
Karaoke-ster



I knew this was your topic. Like, but... and the English. That's just you. And that smiley, you used that yesterday.

Anywaayyss, damnn, she is too sweet o.o How generous of her n-n

Ben ik zo voorspelbaar? HAHAHA
Maar inderdaad, ze is echt lief! <3

Yeah, you are. x)
Heel erg! (: 

NAH! ;C
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld