Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Minori trutht hard!
Sophrosyne
Straatmuzikant



ALS JIJ MIJ EERST TRUTHT!
Laryanue
Karaoke-ster



I like you better than ice tea.
Sophrosyne
Straatmuzikant



I like you better than ice tea.

Ur just asdfghjkl too awesome, en we sharen de liefde voor ijsthee dus dat is een heel groot pluspunt en alles.
Lefacumis
Wereldberoemd



ice thea is lekker
Sophrosyne
Straatmuzikant



You're fab simply fab

Je bent echt heel knap ermahgerd, en je hebt de meest cutie relatie met Wero! <3 (ps: Ik wil je nog steeds als bff EHEHEH)
Anoniem
Straatmuzikant



Ik vergeet ALTIJD wie mensen zijn als ik ze lang niet spreek ;-;. *denkt na* Anouk?
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik vergeet ALTIJD wie mensen zijn als ik ze lang niet spreek ;-;. *denkt na* Anouk?

YUSH
Sophrosyne
Straatmuzikant



je bent lkk

ebn geweldig!!

Je hebt geweldige humor en allez.
Sophrosyne
Straatmuzikant



je bent echt een gezellige meid hihi

Je bent een geweldige meid!
Anoniem
Straatmuzikant



Ik vergeet ALTIJD wie mensen zijn als ik ze lang niet spreek ;-;. *denkt na* Anouk?

YUSH

OMFG ik mis ons contact zo fucking erg ;;;;-----;;;. Like weet je nog toen met mailen en shit, ik kon altijd bij jou terecht en daarom is mijn liefde voor Noukje niet verdwenen :3.
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik vergeet ALTIJD wie mensen zijn als ik ze lang niet spreek ;-;. *denkt na* Anouk?

YUSH

OMFG ik mis ons contact zo fucking erg ;;;;-----;;;. Like weet je nog toen met mailen en shit, ik kon altijd bij jou terecht en daarom is mijn liefde voor Noukje niet verdwenen :3.

Yesh omg, we moeten echt weer gaan mailen! Je bent een geweldige meid en ik ook kan altijd bij je terecht, heel fijn!
Anoniem
Internationale ster



Wij moeten meer mailen want ik vind jou echt awesome (:
Anoniem
Straatmuzikant



YUSH

OMFG ik mis ons contact zo fucking erg ;;;;-----;;;. Like weet je nog toen met mailen en shit, ik kon altijd bij jou terecht en daarom is mijn liefde voor Noukje niet verdwenen :3.

Yesh omg, we moeten echt weer gaan mailen! Je bent een geweldige meid en ik ook kan altijd bij je terecht, heel fijn!

idd ik mail je nu ;-;
Sophrosyne
Straatmuzikant



Wij moeten meer mailen want ik vind jou echt awesome (:

Jij bent ook heel erg awesome, ik mag je graag!
Sophrosyne
Straatmuzikant



Jij lijkt me echt een aardig persoon! ik zou je wel beter willen leren kennen. maar alleen als jij dat ook wil ^^

Zoals je net al aankondigde, ik ken je niet dus erg veel kan ik ook niet over je zeggen. :$
Sophrosyne
Straatmuzikant



hh
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste