Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Sommige mods zijn best gemeen hier, srry
Anoniem
Landelijke ster



Ok mensen dit moet ik echt even kwijt, de laatste tijd als ik mijn mening uit worden de meeste mods boos omdat ik dat doe.

''Gedraag je niet als een 11 jarige, -sorry voor alle 11 jarige-",
Dit vind ik gewoon gemeen worden, dus ik hoop dat jullie er op willen letten.
xx
Anoniem
YouTube-ster



Eh.. Je hoeft niet aardig te zijn om MOD te zijn :$
Account verwijderd




Je mening uiten mag, maar wel op een normale manier. Ik uit altijd mijn mening en heb nooit problemen. 
Account verwijderd




Je mening uiten mag, maar wel op een normale manier. Ik uit altijd mijn mening en heb nooit problemen. 

en naders mailt ze die mods toh
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vind het onnodig dat je hier een topic voor aanmaakt, wanneer je dit wilt zeggen, mail je de desbetreffende mods toch gewoon even? :$
Anoniem
Straatmuzikant



Dit is zwartmaken op een indirecte manier, wat ook niet is toegestaan hier (:
Fame
Internationale ster



Hoi
Account verwijderd




Dit is zwartmaken op een indirecte manier, wat ook niet is toegestaan hier (:

ehm ze noemt geen namen he
Account verwijderd




Hoi

waarom moet ik nu lachen
Account verwijderd




Je mening uiten mag, maar wel op een normale manier. Ik uit altijd mijn mening en heb nooit problemen. 

Account verwijderd




Je mening uiten mag, maar wel op een normale manier. Ik uit altijd mijn mening en heb nooit problemen. 


Account verwijderd




Ik vind het onnodig dat je hier een topic voor aanmaakt, wanneer je dit wilt zeggen, mail je de desbetreffende mods toch gewoon even? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

maar afke dan worden ze mkisschien boos
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vind het onnodig dat je hier een topic voor aanmaakt, wanneer je dit wilt zeggen, mail je de desbetreffende mods toch gewoon even? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

maar afke dan worden ze mkisschien boos

Maar hierdoor krijgen de mods waar dit niet over gaat (ik weet niet wie dit zijn), het gevoel dat zij ook worden aangesproken, als je snapt wat ik bedoel. Hier een topic over aanmaken is niet meteen nodig, vind ik...
Account verwijderd




Ik vind het onnodig dat je hier een topic voor aanmaakt, wanneer je dit wilt zeggen, mail je de desbetreffende mods toch gewoon even? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

maar afke dan worden ze mkisschien boos

ben je zo dom of doe je alsof
Account verwijderd




Ik vind het onnodig dat je hier een topic voor aanmaakt, wanneer je dit wilt zeggen, mail je de desbetreffende mods toch gewoon even? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

maar afke dan worden ze mkisschien boos

Maar hierdoor krijgen de mods waar dit niet over gaat (ik weet niet wie dit zijn), het gevoel dat zij ook worden aangesproken, als je snapt wat ik bedoel. Hier een topic over aanmaken is niet meteen nodig, vind ik...

ja ik snap het
Account verwijderd




Ik vind het onnodig dat je hier een topic voor aanmaakt, wanneer je dit wilt zeggen, mail je de desbetreffende mods toch gewoon even? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

maar afke dan worden ze mkisschien boos

ben je zo dom of doe je alsof

heb je het nou nog jniet door foute week xd
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste