Blushes schreef:
Rare sfeer vergeleken met hier. Op gSm kraakt iedereen elkaar af worden allemaal gemene dingen gezegt enzo. En daar is het echt minder leuk geworden. Een paar jaar geleden was het daar gezellig maar nu noway.
Hier is het eigenlijk best gezellig en helpt iedereen elkaar, en er worden geen haat forum/berichten geplaatst enzo. Alleen is het wel jammer dat er zo weinig meiden/jongens zijn..
Rare sfeer vergeleken met hier. Op gSm kraakt iedereen elkaar af worden allemaal gemene dingen gezegt enzo. En daar is het echt minder leuk geworden. Een paar jaar geleden was het daar gezellig maar nu noway.
Hier is het eigenlijk best gezellig en helpt iedereen elkaar, en er worden geen haat forum/berichten geplaatst enzo. Alleen is het wel jammer dat er zo weinig meiden/jongens zijn..


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


9


