Skeeregurl schreef:
Unashamed schreef:
Hard voor je vrienden om te horen. :x
Vp is voor mij niet zomaar een spelletje. Ik heb hier een geweldige bff ontmoet en heb geweldige dingen mogen doen. Ook ontwikkel ik me volop als persoon. Zo'n
website
kan meer dan je denkt.
Ja ofc, ik ontmoet hier ook geweldige mensen.
Maar met sommige heb ik gewoon echt geen band meer na een tijdje,
En met andere weer wel n_n
Dat heb ik ook ja.
.