Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Sommige mensen..
Anoniem
YouTube-ster



..Nemen vp té serieus u_u
It's just a game..
Anoniem
Wereldberoemd



Yess clap
Anoniem
YouTube-ster



Yess clap

jwz (a)
Anoniem
YouTube-ster



haha bwah ;)
af en toe ^^
Anoniem
YouTube-ster



Hard voor je vrienden om te horen. :x

Vp is voor mij niet zomaar een spelletje. Ik heb hier een geweldige bff ontmoet en heb geweldige dingen mogen doen. Ook ontwikkel ik me volop als persoon. Zo'n website kan meer dan je denkt.

Ja ofc, ik ontmoet hier ook geweldige mensen.
Maar met sommige heb ik gewoon echt geen band meer na een tijdje,
En met andere weer wel n_n
Anoniem
YouTube-ster



Hard voor je vrienden om te horen. :x

Vp is voor mij niet zomaar een spelletje. Ik heb hier een geweldige bff ontmoet en heb geweldige dingen mogen doen. Ook ontwikkel ik me volop als persoon. Zo'n website kan meer dan je denkt.

Ja ofc, ik ontmoet hier ook geweldige mensen.
Maar met sommige heb ik gewoon echt geen band meer na een tijdje,
En met andere weer wel n_n

Dat heb ik ook ja.

Mja, dan is dit meer dan een spel. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Nja het is gewoon een spel. Maar ik bedoel dat sommige mensen het als hun 'leven' beschouwen.
Anoniem
YouTube-ster



Dat heb ik ook ja.

Mja, dan is dit meer dan een spel. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

Nja het is gewoon een spel. Maar ik bedoel dat sommige mensen het als hun 'leven' beschouwen.

Hoe kan jij dat weten dan?

Zo doen ze gewoon..
Merel
Straatmuzikant



Hard voor je vrienden om te horen. :x

Vp is voor mij niet zomaar een spelletje. Ik heb hier een geweldige bff ontmoet en heb geweldige dingen mogen doen. Ook ontwikkel ik me volop als persoon. Zo'n website kan meer dan je denkt.

Account verwijderd




Hard voor je vrienden om te horen. :x

Vp is voor mij niet zomaar een spelletje. Ik heb hier een geweldige bff ontmoet en heb geweldige dingen mogen doen. Ook ontwikkel ik me volop als persoon. Zo'n website kan meer dan je denkt.

Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld