Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Sorry dat ik zo on-actief ben deze week.
Anoniem
Wereldberoemd



Maar ik heb het een stuk drukker gehad dan ik verwachtte deze week...
Morgen heb ik vrij, maar ik ga vanavond naar een vriendin, en blijf daar slapen, dus eigenlijk ook niet echt tijd morgen...

Ja, ik baal er van, maar het is niet anders. sad
Alessa
Popster



Geeftnietje vriendin is belangrijker dan vp vindt ik
Anoniem
Wereldberoemd



Geeftnietje vriendin is belangrijker dan vp vindt ik

Maar de rest ik ook allemaal school en zo, had 2 toetsen waar ik moeite mee heb, en een presentatie en bblerghhh
Alessa
Popster



Geeftnietje vriendin is belangrijker dan vp vindt ik

Maar de rest ik ook allemaal school en zo, had 2 toetsen waar ik moeite mee heb, en een presentatie en bblerghhh

Goed cijfer gehaald ? Of weet je die  nog niet
Anoniem
Wereldberoemd



Ik denk dat je leven buiten de computer wel gewoon voor hoort te gaan haha
Anoniem
Wereldberoemd



Geeftnietje vriendin is belangrijker dan vp vindt ik

Maar de rest ik ook allemaal school en zo, had 2 toetsen waar ik moeite mee heb, en een presentatie en bblerghhh

Goed cijfer gehaald ? Of weet je die  nog niet

Nou, wiskunde ging sowieso wel goed, maar bio...Tjaa...
Alessa
Popster



Maar de rest ik ook allemaal school en zo, had 2 toetsen waar ik moeite mee heb, en een presentatie en bblerghhh

Goed cijfer gehaald ? Of weet je die  nog niet

Nou, wiskunde ging sowieso wel goed, maar bio...Tjaa...

Bio slecht ?
Anoniem
Wereldberoemd



Goed cijfer gehaald ? Of weet je die  nog niet

Nou, wiskunde ging sowieso wel goed, maar bio...Tjaa...

Bio slecht ?

Ik denk het wel ja, ik had echt veel moeite, en het lukte gewoon ècht niet.

Maar ja, bio is mijn laagste gemiddelde, en dat is nog een 6,2, maar ik wil er nog een 6,5 van maken, zodat ik al zeker een 7 op mijn eindlijst volgend jaar heb.
Alessa
Popster



Nou, wiskunde ging sowieso wel goed, maar bio...Tjaa...

Bio slecht ?

Ik denk het wel ja, ik had echt veel moeite, en het lukte gewoon ècht niet.

Maar ja, bio is mijn laagste gemiddelde, en dat is nog een 6,2, maar ik wil er nog een 6,5 van maken, zodat ik al zeker een 7 op mijn eindlijst volgend jaar heb.

Bij mij is wisku de juist hetslechste vak
Anoniem
Wereldberoemd



Bio slecht ?

Ik denk het wel ja, ik had echt veel moeite, en het lukte gewoon ècht niet.

Maar ja, bio is mijn laagste gemiddelde, en dat is nog een 6,2, maar ik wil er nog een 6,5 van maken, zodat ik al zeker een 7 op mijn eindlijst volgend jaar heb.

Bij mij is wisku de juist hetslechste vak

Wiskunde mijn beste. ^_^
Lefacumis
Wereldberoemd



Ik vind jou echt wel actief
Vergeleken met SOMMIGE andere mods
Alessa
Popster



Ik denk het wel ja, ik had echt veel moeite, en het lukte gewoon ècht niet.

Maar ja, bio is mijn laagste gemiddelde, en dat is nog een 6,2, maar ik wil er nog een 6,5 van maken, zodat ik al zeker een 7 op mijn eindlijst volgend jaar heb.

Bij mij is wisku de juist hetslechste vak

Wiskunde mijn beste. ^_^

Mijn slechtse hahaha
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vind jou echt wel actief
Vergeleken met SOMMIGE andere mods

Maar deze week juist niet?!
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vind jou echt wel actief
Vergeleken met SOMMIGE andere mods

Ik voel me aangesproken xd
Account verwijderd




veel succers
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld