schreef:
Nee nee, ik ga niet minderen. Wees gerust. (Aangezien ik al minder, gaat dat niet.)
Ik ga enkel deze avond even op vakantiemodus. Ik heb erg veel te doen en VP leid me af. :/ Sorry guys. See you tomorrow! ♥
Nee nee, ik ga niet minderen. Wees gerust. (Aangezien ik al minder, gaat dat niet.)
Ik ga enkel deze avond even op vakantiemodus. Ik heb erg veel te doen en VP leid me af. :/ Sorry guys. See you tomorrow! ♥


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19