Sempiternal schreef:
Veela schreef:
Sempiternal schreef:
Ja ik ook ik snap ook niet waarom sommige mensen er moeite voor doen, wees blij dat we überhaupt NT hebben en als je het niet leuk vind hoef je er niet over te zeiken want anderen vinden het wel grappig. owo
Fun fact ongeveer elk team werkt er aan mee. =3=
Oh sorry, ik ben niet zo heel actief meer de laatste tijd haha. :c
*Wees blij dat we überhaupt de teams hebben.