Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Hé maar jongens, wees eens eerlijk.
Anoniem
Popster



Wat vinden jullie nu echt van de foute week?


Anoniem
Wereldberoemd



Heel fout
Account verwijderd




funn! Love de Nt artikels hahahahaha

Anoniem
Straatmuzikant



Ik vind t minder geweldig dan toen we het bespraken eig. Idk, had er toen meer van verwacht ofzo?

Liefde voor de artikelen en competities though x)
Azelf
Straatmuzikant



Verschrikkelijk, ik erger me dood. 
Anoniem
YouTube-ster



niet leuk het klopt gwn niet meer (srry hou niet van ongeorganiseerde dingen/verassingen moet altijd eerst weten wat er gebeurt)
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vind het idee leuk, ik zie alleen wel wat verbeterpuntjes als persoontje die van alles organiseert. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.png' alt='(a)'>

(Alleen jammer dat het persoontje die van alles organiseert er dan toch zelf niet tegen kan als ze verbeterpuntjes krijgt.)
Anoniem
Wereldberoemd



En ik vind hem leuk want mijn competitie was de aftrapper!!!
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vind het idee leuk, ik zie alleen wel wat verbeterpuntjes als persoontje die van alles organiseert. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.png' alt='(a)'>'>'>

(Alleen jammer dat het persoontje die van alles organiseert er dan toch zelf niet tegen kan als ze verbeterpuntjes krijgt.)

Dat is niet waar, want ik heb er van alles mee gedaan. Maar jij begint over m'n persoonlijkheid en dat vind ik gewoon triest. Dat heeft niks met organiseren te maken.

Jij mag toch ook gewoon tegen mij zeggen dat je vindt dat ik af en toe te hard ben, waarom mag ik dan iets niet tegen jou zeggen?
bakaatje
YouTube-ster



stom, 
deze foute week slaat nergens op.....
Account verwijderd




vind het maar stom 
Halima
YouTube-ster



k zie op naar artikel van morgen

*tegen SSS; 
maar nu ben ik nieuwsgierig omgz )): 
Account verwijderd




k zie op naar artikel van morgen

ja die is leuk omg
Anoniem
Internationale ster



Ik vind het eerlijk gezegd niet echt geweldig :c
Anoniem
Karaoke-ster



Saaaahaaaaaaai
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld