Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Cynthia gaat ook weer eens truthen.
Cynthia
Straatmuzikant



xd, Bored again.

Felicia ~ Je gaat echt vooruit met schrijven, Probeer zo door te gaan. 
Merel ~ Echt leuk dat je terug bent (:
xLeah ~ Ik ken je niet echt.. Kom je nooit zo vaak tegen op het forum..
Lix ~ Jouw looks zijn echt zo awesome en op het forum vind ik je best aardig overkomen, We hebben verder nooit echt gemaild ofzo..
Unashamed ~ Jij bent echt heel aardig, je neemt het ook echt vaak voor mensen op het forum op..(vind ik) 
Bauwine ~ Ik ken je niet echt.. 
Minori ~ Op het forum vind ik je best aardig overkomen, We hebben verder nooit echt gemaild ofzo..
Bram ~ Soms dan irriteer ik me echt aan hoe droog je kan overkomen op het forum, Maar vaak vind ik het ook best komisch..
Hermela~ We hebben nooit echt gemaild ofzo, en op het forum kom ik je ook niet echt vaak tegen, Ken je niet echt.
Rochel ~ In de groepsapp kan ik soms echt om je lachen, zo droog, maar ook echt grappig, ik vind je erg aardig, en zou het leuk vinden eens te mailen. 
Sempiternal~ Ik vind je op het forum best cool overkomen en je lijkt me best aardig. 
xBrit~ Jij zit ook in de groepsapp toch? Als dat zo is vind ik je aardig overkomen, Op het forum zie ik je niet zo heel veel..
Imagine~ Ik vind van wat ik van je merk op het forum en in de groepsapp erg aardig, je lijkt me erg tof, en ik zou best eens willen mailen.
Nyu~ Toen ik net vp had hebben we een tijdje gemaild, ik mocht, en mag je nog steeds erg graag, je helpt me vaak ook erg goed met het vinden van leuke animes haha c: Ik vind je een hele toffe meid.
Skeeregurl~ Volgens mij ben je Farah, hoop ik haha, Je maakt erg leuke blends, en op het forum kom je wel tof over. 
Sachico ~ Is je naam goed geschreven?? Naja ik vind dta je erg leuke competities hebt en leuke blogs, je komt wel aardig over op het forum maar ken je niet persoonlijk.
Fancyness ~ Jij schrijft echt heel goed, veel beter dan ik ooit zla schrijven haha. Je komt van wat ik tot nu toe van je gemerkt heb wel aardig over.
Anoniem
Minister of Pop



Hi
Merel
Straatmuzikant



Helloo xd
Anoniem
Internationale ster



x
Lix
YouTube-ster



x
Anoniem
Wereldberoemd



c:
Sophrosyne
Straatmuzikant



:d
Account verwijderd




oke
Britney
YouTube-ster



:)
Anoniem
Minister of Pop



xd, Bored again.

Felicia ~ Je gaat echt vooruit met schrijven, Probeer zo door te gaan. 
Merel ~ Echt leuk dat je terug bent (:

Yay
Cynthia
Straatmuzikant



Hh
Anoniem
YouTube-ster



hihi
Anoniem
Wereldberoemd



xx
Anoniem
Wereldberoemd



x
Anoniem
Internationale ster



(:
Anoniem
Wereldberoemd



Awh dankjewel!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste