Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Je mag Minori truthen!
Sophrosyne
Straatmuzikant



Doe maar, beargumenteer het wel aub.
Sophrosyne
Straatmuzikant



xo
Anoniem
Straatmuzikant



hh
xAnna
Straatmuzikant



I love you <3
Merel
Straatmuzikant



Ik mag je :3
Anoniem
Popster



Je bent de meest arrogante **** van heel vp, je voelt je echt fabulous omdat je hoog sensitief bent en kwetst enkel anderen, nu is het mijn beurt om JOU te kwetsen. Ik heb een hekel aan je, je likt iedereen en als er iemand van je vrienden spontaan vrienden wordt met iemand die jij haat ga je die likken en je doet enkel dan aardig. Altijd als je iets fout doet jank je om vergiffenis en vervolgens doe je het nog een keer, je bent een kleuter. Er zijn meer mensen die jou niet mogen hier op vp dan die jou wel mogen, dat is gewoon zeldzaam.

amen.


die gif past hier perfect bij
Silatunique
Landelijke ster



Je bent de meest arrogante **** van heel vp, je voelt je echt fabulous omdat je hoog sensitief bent en kwetst enkel anderen, nu is het mijn beurt om JOU te kwetsen. Ik heb een hekel aan je, je likt iedereen en als er iemand van je vrienden spontaan vrienden wordt met iemand die jij haat ga je die likken en je doet enkel dan aardig. Altijd als je iets fout doet jank je om vergiffenis en vervolgens doe je het nog een keer, je bent een kleuter. Er zijn meer mensen die jou niet mogen hier op vp dan die jou wel mogen, dat is gewoon zeldzaam.

amen.


Silatunique
Landelijke ster



Je bent de meest arrogante **** van heel vp, je voelt je echt fabulous omdat je hoog sensitief bent en kwetst enkel anderen, nu is het mijn beurt om JOU te kwetsen. Ik heb een hekel aan je, je likt iedereen en als er iemand van je vrienden spontaan vrienden wordt met iemand die jij haat ga je die likken en je doet enkel dan aardig. Altijd als je iets fout doet jank je om vergiffenis en vervolgens doe je het nog een keer, je bent een kleuter. Er zijn meer mensen die jou niet mogen hier op vp dan die jou wel mogen, dat is gewoon zeldzaam.

amen.

Sophrosyne
Straatmuzikant



c:
Account verwijderd




Trek je niets aan van wat anderen zeggen. Ik vind je in ieder geval een schatje. Soms kan je wel gemeen uitvallen, en van in dat topic had Gio gelijk, maar ik hou nog steeds van je om wie je bent. Je bent wie je bent en dat kan niemand veranderen. ♥ x
Sophrosyne
Straatmuzikant



hh
Anoniem
YouTube-ster



Je bent de meest arrogante **** van heel vp, je voelt je echt fabulous omdat je hoog sensitief bent en kwetst enkel anderen, nu is het mijn beurt om JOU te kwetsen. Ik heb een hekel aan je, je likt iedereen en als er iemand van je vrienden spontaan vrienden wordt met iemand die jij haat ga je die likken en je doet enkel dan aardig. Altijd als je iets fout doet jank je om vergiffenis en vervolgens doe je het nog een keer, je bent een kleuter. Er zijn meer mensen die jou niet mogen hier op vp dan die jou wel mogen, dat is gewoon zeldzaam.

amen.

Dat je haar niet mag oke . Maar ipv dat hier zo maar klakkeloos neer te zetten en haar te vernederen kan je dat ook gewoon in mail zeggen. Dus je zou je wel wat kunnen inhouden.

Ze vraagt toch zelf of mensen haar willen truthen n.n
Sophrosyne
Straatmuzikant



Je bent de meest arrogante **** van heel vp, je voelt je echt fabulous omdat je hoog sensitief bent en kwetst enkel anderen, nu is het mijn beurt om JOU te kwetsen. Ik heb een hekel aan je, je likt iedereen en als er iemand van je vrienden spontaan vrienden wordt met iemand die jij haat ga je die likken en je doet enkel dan aardig. Altijd als je iets fout doet jank je om vergiffenis en vervolgens doe je het nog een keer, je bent een kleuter. Er zijn meer mensen die jou niet mogen hier op vp dan die jou wel mogen, dat is gewoon zeldzaam.

amen.

Klinkt meer als jou.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld