Capkiss schreef:
Giovanni schreef:
Je bent de meest arrogante **** van heel vp, je voelt je echt fabulous omdat je hoog sensitief bent en kwetst enkel anderen, nu is het mijn beurt om JOU te kwetsen. Ik heb een hekel aan je, je likt iedereen en als er iemand van je vrienden spontaan vrienden wordt met iemand die jij haat ga je die likken en je doet enkel dan aardig. Altijd als je iets fout doet jank je om vergiffenis en vervolgens doe je het nog een keer, je bent een kleuter. Er zijn meer mensen die jou niet mogen hier op vp dan die jou wel mogen, dat is gewoon zeldzaam.
amen.
Dat je haar niet mag oke . Maar ipv dat hier zo maar klakkeloos neer te zetten en haar te vernederen kan je dat ook gewoon in mail zeggen. Dus je zou je wel wat kunnen inhouden.