Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Op vp kan ik niet goed mezelf zijn
Anoniem
Wereldberoemd



Qua kleding

Ook een van de redenen dat ik designer wil worden
Toothless
Wereldberoemd



Wat is jouw stijl dan? :)
Anoniem
Wereldberoemd



Wat is jouw stijl dan? <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Ik heb geen bepaalde stijl, ik draag wat ik mooi vind.
Anna
YouTube-ster



Wat is jouw stijl dan? <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Anoniem
Wereldberoemd



hh
Anna
YouTube-ster



Wat is jouw stijl dan? <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Ik heb geen bepaalde stijl, ik draag wat ik mooi vind.

Krijg je commentaar op wat je draagt dan? o-o
Anoniem
Wereldberoemd



Wat is jouw stijl dan? <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

Ik heb geen bepaalde stijl, ik draag wat ik mooi vind.

Krijg je commentaar op wat je draagt dan? o-o

Nee maar ik kan mijn eigen kledingstijl hier niet vinden of dingen niet goed combineren, o.a. omdat je hier geen items over elkaar heen kan doen.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld