Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
De reden dat ik nooit truth
Anoniem
Straatmuzikant



of iig zeer zelden, is dat ik bijna alles vergeet en daarom van bijna niemand meer kan zeggen dan "Ik ken je niet maar je ijkt me wel aardig". Zelfs al hebben we hele gesprekken gevoerd.. ik.vergeet.je. Sorry.
Anoniem
Internationale ster



truth me nu. 
Anoniem
Wereldberoemd



Hahaha das best schattig eigenlijk. :3
Anoniem
Straatmuzikant



truth me nu. 

Je bent vast hartstikke lief maar ik heb nog hel erg een beeld bij je van eerst dat je super mega depressed was en so sad en iedereen moest dat weten. T plaatje op je profiel roept dat gevoel weer sterk bij me op.

Maar hey, je bent een van de weinige personen die n indruk op me achter gelaten heeft dus points for that c:
Anoniem
Internationale ster



truth me nu. 

Je bent vast hartstikke lief maar ik heb nog hel erg een beeld bij je van eerst dat je super mega depressed was en so sad en iedereen moest dat weten. T plaatje op je profiel roept dat gevoel weer sterk bij me op.

Maar hey, je bent een van de weinige personen die n indruk op me achter gelaten heeft dus points for that c:

I got points, omg yush, 
xAnna
Straatmuzikant



Hahaha das best schattig eigenlijk. :3

!!
Anoniem
Straatmuzikant



Hahaha das best schattig eigenlijk. :3

Waarom dat dan weer ahaha xD
Anoniem
Straatmuzikant



truth me nu. 

Je bent vast hartstikke lief maar ik heb nog hel erg een beeld bij je van eerst dat je super mega depressed was en so sad en iedereen moest dat weten. T plaatje op je profiel roept dat gevoel weer sterk bij me op.

Maar hey, je bent een van de weinige personen die n indruk op me achter gelaten heeft dus points for that c:

I got points, omg yush, 

REALLY no offence though. Zoals ik zei dit is n oud beeld datk van je heb en kan best fout zijn. Ja nja kijk ik wil je niet kwetsen xd
Anoniem
Internationale ster



Je bent vast hartstikke lief maar ik heb nog hel erg een beeld bij je van eerst dat je super mega depressed was en so sad en iedereen moest dat weten. T plaatje op je profiel roept dat gevoel weer sterk bij me op.

Maar hey, je bent een van de weinige personen die n indruk op me achter gelaten heeft dus points for that c:

I got points, omg yush, 

REALLY no offence though. Zoals ik zei dit is n oud beeld datk van je heb en kan best fout zijn. Ja nja kijk ik wil je niet kwetsen xd

Je kwetst me niet hoor, zeg het maar. c: 
Mylimasis
YouTube-ster



Dat heb ik dus ook altijd ;-;
Anoniem
Straatmuzikant



penny for your truth???

For u it's free mah dear~

Ik vind je echt n schatje en geweldig. Ik heb soms wel het idee dat je heel erg je best doet om the baddest bitch around te zijn terwijl je eigenlijk gewoon lief bent. Je hebt zeker n sassmouth en dat vind ik awesome, maar soms is t voor mij wel wat t.
Oh ja maar je moet wat je omgeving betreft vooral schijt hebben aan iedereen en zijn zoals je bent. at heeft men maar te accepteren <3
Anoniem
Straatmuzikant



penny for your truth???

For u it's free mah dear~

Ik vind je echt n schatje en geweldig. Ik heb soms wel het idee dat je heel erg je best doet om the baddest bitch around te zijn terwijl je eigenlijk gewoon lief bent. Je hebt zeker n sassmouth en dat vind ik awesome, maar soms is t voor mij wel wat t.
Oh ja maar je moet wat je omgeving betreft vooral schijt hebben aan iedereen en zijn zoals je bent. at heeft men maar te accepteren <3

ja doe ik soms wel hihihi <3 <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>
MAAR AWHH <3333

Still love ya though, always will c:
Silatunique
Landelijke ster



Truth me nu maar hihi :3
Anoniem
Straatmuzikant



Truth me nu maar hihi :3

Heb geen mening over je. Al staat me vaag iets bij dat er iets is waardoor ik je niet mag. Geen idee wat though.
Oh ja je naam is fout gespeld, daar stoor ik me aan.
Account verwijderd




ik vergeef je!!!

Silatunique
Landelijke ster



Truth me nu maar hihi :3

Heb geen mening over je. Al staat me vaag iets bij dat er iets is waardoor ik je niet mag. Geen idee wat though.
Oh ja je naam is fout gespeld, daar stoor ik me aan.

Eh, kan. Niet iedereen hoeft me te mogen ja. Maar over mijn naam, volgens mij is hij goed gespeld?
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste