Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
20 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Ik ben nu bezig met m'n NT stage artikel
Placebo
Wereldberoemd



en ik vind hem echt al mooi mwhii :3
Anoniem
Internationale ster



Ik moet ook nog bezig ;-; maar ben nu met blog bezig xd



maar jij gaat sws wel winnen want jou blogs zijn ook altijd zo mooi dus dit ook ;-;
Account verwijderd




Ik moet ook nog bezig ;-; maar ben nu met blog bezig xd



maar jij gaat sws wel winnen want jou blogs zijn ook altijd zo mooi dus dit ook ;-;

Jij en Tinn gaan winnen. Sws.
Placebo
Wereldberoemd



Ik moet ook nog bezig ;-; maar ben nu met blog bezig xd



maar jij gaat sws wel winnen want jou blogs zijn ook altijd zo mooi dus dit ook ;-;

Awww nou ja als de tekst nergens op lijkt? D:
En ik vond jouw sollicitatie vetleuk, volgens mij zit jij er ook sowieso bij haha <3
Account verwijderd




Haha, ik ben nog niet bepaald ver omg D: Krijg het wel af, dat sowieso, maar toch D:
Anoniem
Internationale ster



Ik moet ook nog bezig ;-; maar ben nu met blog bezig xd



maar jij gaat sws wel winnen want jou blogs zijn ook altijd zo mooi dus dit ook ;-;

Awww nou ja als de tekst nergens op lijkt? D:
En ik vond jouw sollicitatie vetleuk, volgens mij zit jij er ook sowieso bij haha <3

Jouw teksten nergens op slaan???? dat bestaat niet ;-;
hehe laten we het hopen :3
Placebo
Wereldberoemd



Haha, ik ben nog niet bepaald ver omg D: Krijg het wel af, dat sowieso, maar toch D:

Ik kan er alleen dit weekend aan werken, maar de lay-out is bijna af so yeah c:
Account verwijderd




Haha, ik ben nog niet bepaald ver omg D: Krijg het wel af, dat sowieso, maar toch D:

Ik kan er alleen dit weekend aan werken, maar de lay-out is bijna af so yeah c:

Mijn lay-out is klaar, nu de tekst nog haha
Anoniem
Wereldberoemd



Ik ben echt benieuwd hahaha.
Placebo
Wereldberoemd



Ik ben echt benieuwd hahaha.

Ik ook ;-;
Account verwijderd




Ik ben echt benieuwd hahaha.

Ja omg wij zitten hier in spanning straks en jullie echt zovan: cool we zijn spannend of zo idk
Anoniem
Wereldberoemd



Ik ben echt benieuwd hahaha.

Ja omg wij zitten hier in spanning straks en jullie echt zovan: cool we zijn spannend of zo idk

Wij zitten ook in spanning ook hoor hahaha.
Geloof me, mensen kiezen en beoordelen is echt moeilijker dan je denkt. ;--; 
Account verwijderd




Ik ben echt benieuwd hahaha.

Ja omg wij zitten hier in spanning straks en jullie echt zovan: cool we zijn spannend of zo idk

Wij zitten ook in spanning ook hoor hahaha.
Geloof me, mensen kiezen en beoordelen is echt moeilijker dan je denkt. ;--; 

Ik geloof je haha
Placebo
Wereldberoemd



Ik ben echt benieuwd hahaha.

Ja omg wij zitten hier in spanning straks en jullie echt zovan: cool we zijn spannend of zo idk

Pestkoppen zijn 't
Account verwijderd




Ik ben echt benieuwd hahaha.

Ja omg wij zitten hier in spanning straks en jullie echt zovan: cool we zijn spannend of zo idk

Pestkoppen zijn 't

Ja!!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld