Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Naam veranderd..
Sophrosyne
Straatmuzikant



Het betekent ''Don't give up.''.

Wie denken jullie dat ik ben, en nee je kan het niet zien op mijn profiel whatsoever. :')
Sophrosyne
Straatmuzikant



anouk lol

Niet m'n echte naam, gewoon wie ik hiervoor was. .-.
Zuko
YouTube-ster



Minori ofc.
Sophrosyne
Straatmuzikant



anouk lol

Niet m'n echte naam, gewoon wie ik hiervoor was. .-.

ooooh ehm ja was een moeilijke naam!!! minori ofzo

Yup haha. :'D
Amity
Straatmuzikant



Minori, je forumplaatje ^-^
Cheiloproclitic
Straatmuzikant



Minori, je forumplaatje ^-^

Ja dit dus, gaat het wel? :/
Sophrosyne
Straatmuzikant



Minori, je forumplaatje ^-^

Omg dit is eng, ik ben nu een liedje aan het luisteren die Breaking News heet. o-o
Sophrosyne
Straatmuzikant



Minori, je forumplaatje ^-^

Ja dit dus, gaat het wel? :/

Nope maar ik heb geen behoefte om daarover te mailen. xd
Amity
Straatmuzikant



Minori, je forumplaatje ^-^

Omg dit is eng, ik ben nu een liedje aan het luisteren die Breaking News heet. o-o

lol
Cheiloproclitic
Straatmuzikant



Minori, je forumplaatje ^-^

Ja dit dus, gaat het wel? :/

Nope maar ik heb geen behoefte om daarover te mailen. xd

Geeft niet, ik haat het ook om te mailen over m'n problemen. Maar wat er ook is, succes. 
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ja dit dus, gaat het wel? :/

Nope maar ik heb geen behoefte om daarover te mailen. xd

Geeft niet, ik haat het ook om te mailen over m'n problemen. Maar wat er ook is, succes. 

Thanks Jamie. (:
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld