Sophrosyne schreef:
Het betekent ''Don't give up.''.
Wie denken jullie dat ik ben, en nee je kan het niet zien op mijn profiel whatsoever. :')
Het betekent ''Don't give up.''.
Wie denken jullie dat ik ben, en nee je kan het niet zien op mijn profiel whatsoever. :')


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16