Oase schreef:
Jaa, ik ga weer een interview organiseren, die dan uiteindelijk op mijn blog komt te staan!
Het liefst iemand één of meerdere functies, want daar gaan mijn vragen dan natuurlijk ook over.
Ik gebruik standaard vragen, dus de vragen die ik ook in mijn andere interviews gebruikt heb.
Duss, wie heeft zin in een interview
Jaa, ik ga weer een interview organiseren, die dan uiteindelijk op mijn blog komt te staan!
Het liefst iemand één of meerdere functies, want daar gaan mijn vragen dan natuurlijk ook over.
Ik gebruik standaard vragen, dus de vragen die ik ook in mijn andere interviews gebruikt heb.
Duss, wie heeft zin in een interview


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19
