Sophrosyne schreef:
Wat vinden jullie?
Ik vind het kapsel zelf echt mislukt, heel erg. Maar de kleding is nog best redelijk en daar ben ik best trots op! ^-^
* Ik heb de bijl en de mondkap weggelaten, dit zou ten eerste niet passen en ten tweede ging de kap dan overlopen en dat was echt fugly.
Wat vinden jullie?
Ik vind het kapsel zelf echt mislukt, heel erg. Maar de kleding is nog best redelijk en daar ben ik best trots op! ^-^
* Ik heb de bijl en de mondkap weggelaten, dit zou ten eerste niet passen en ten tweede ging de kap dan overlopen en dat was echt fugly.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16
)
)