Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: Ga jij mee doen met TVOVP?
We hebben nog maar/al 7 inzendingen
Anna
YouTube-ster



Voor TVOVP! :'D

Ga jij ook mee doen?

(Link naar topiv TVOVP: ) http://virtualpopstar.com/social/forum?category=11&topic=360068&p=0
Anna
YouTube-ster



Of zal ik wel meedoen????? Met een debiel lied xd

JAAA doe gwn 
Merel
Straatmuzikant



Ik doe sws mee, maar ben er nog steeds niet uit welk lied hahahah :cc
Anna
YouTube-ster



Ik doe sws mee, maar ben er nog steeds niet uit welk lied hahahah :cc

Awh
Anoniem
YouTube-ster



Ik ga straks inzenden denk ik :) kan niet super goed zingen, maar ik waag mijn kans maar haha :p
(die inzendingen worden toch niet aan iedereen getoond he? toch alleen aan de jury?)
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik doe sws mee, maar ben er nog steeds niet uit welk lied hahahah :cc

Anna
YouTube-ster



Ik ga straks inzenden denk ik <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'> kan niet super goed zingen, maar ik waag mijn kans maar haha <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>
(die inzendingen worden toch niet aan iedereen getoond he? toch alleen aan de jury?)

Alleen als je er toestemming voor geeft, word het op vp geplaatst. Als je niet wil dat anderen (buiten de jury's om) het horen, is dat helemaal prima (:
TakeMeWithYou
Karaoke-ster



Ik ga nog meedoen [ander account, dit is mijn tweede account].
Anoniem
YouTube-ster



Ik ga straks inzenden denk ik <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'> kan niet super goed zingen, maar ik waag mijn kans maar haha <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>
(die inzendingen worden toch niet aan iedereen getoond he? toch alleen aan de jury?)

Anoniem
YouTube-ster



Ik ga straks inzenden denk ik <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'> kan niet super goed zingen, maar ik waag mijn kans maar haha <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>
(die inzendingen worden toch niet aan iedereen getoond he? toch alleen aan de jury?)

Alleen als je er toestemming voor geeft, word het op vp geplaatst. Als je niet wil dat anderen (buiten de jury's om) het horen, is dat helemaal prima (:

Oké hihi ^^ Heb het verstuurd!
Cynthia
Straatmuzikant



kga denk ik morgen Fancy opnemen, moet er karaoke muziek bij? Dan neem ik namelijk op met iphone en de karaoke op laptop
Anoniem
Internationale ster



Ik kan niet zingen hahahaha

xAnna
Straatmuzikant



Ik ga mee doen, gewoon voor de lol xd
Anna
YouTube-ster



Ik ga straks inzenden denk ik <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'> kan niet super goed zingen, maar ik waag mijn kans maar haha <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>
(die inzendingen worden toch niet aan iedereen getoond he? toch alleen aan de jury?)


Alleen aan de jury's inderdaad, maar als je er toestemming voor geeft, plaatsen we wel je recording online
Anna
YouTube-ster



kga denk ik morgen Fancy opnemen, moet er karaoke muziek bij? Dan neem ik namelijk op met iphone en de karaoke op laptop

Maakt niet uit
Cynthia
Straatmuzikant



kga denk ik morgen Fancy opnemen, moet er karaoke muziek bij? Dan neem ik namelijk op met iphone en de karaoke op laptop

Maakt niet uit

Dan doe ik met, dan weet ik precieser wat wanneer.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste