Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik truth HARD, anoniem en eerlijk!
AnoniemeTruth
Playback-ster



Het is gestolen, dat klopt. Maar ik wilde ook eens mijn harde mening geven.

*Ik ga dit als vast topic gebruiken en iedereen komt een keer aan de beurt maar wanneer weet ik niet.
*Ik truth hard dus niet boos worden.
*Ik ben geen sneltrein.


Skeeregurl (Farah): Ik vind je naam echt belachelijk maar dat is je eigen keuze. Verder mag ik je wel maar ik vind je nog al saai. Ik zou jou nooit willen als vriend.

Giovanni: Ik mag jou wel, met je humor. Soms wil je wel erg veel drama maar ik kan goed om je lachen. Ik weet niet of je mij ook mag, ik denk het niet.

Pendulum: Ik vind het net alsof je denkt dat je geweldig bent en super grappig bent.

TheCrazyWriter: Ik mag je wel.

Yasmine: Ik snap niet dat jij blogger bent geworden, je hebt flut lay-outs en je spelling lijkt op een 8 jarige. Ik vind je verder niet aardig en ik erger me enorm aan je.

Skeeregurl (Chayen): Vroeger vond ik je heel aardig en mailden we wel eens maar na een tijdje heb je echt lelijk tegen me gedaan dus ik zou jou nooit meer mailen. Ook vind ik het bloed irritant dat je commentaar op mijn truths hebt. 
Anoniem
Wereldberoemd



Okey, ga je gang :3
Anoniem
Straatmuzikant



kip
Anoniem
Internationale ster



:d
Lefacumis
Wereldberoemd



xx
Anoniem
YouTube-ster



Okey, ga je gang :3

Anoniem
Minister of Pop



Doe dat :3
Anoniem
YouTube-ster



btw je truth over farah slaat nergens op, volgens mij ken je d'r helemaal niet goed, maar ok.
Lefacumis
Wereldberoemd



btw je truth over farah slaat nergens op, volgens mij ken je d'r helemaal niet goed, maar ok.



Mylimasis
YouTube-ster



x
Anoniem
Wereldberoemd



X
Zuko
YouTube-ster



~
Anoniem
Internationale ster



Eey someone who likes mewoot
Anoniem
Straatmuzikant



hi
Anoniem
Straatmuzikant



ik denk het niet 

ik ben het

Anoniem
Straatmuzikant



ik denk het niet 

ik ben het


dat zei ik net skkl!!!

dank je voor jouw steun gio!!! kusje
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste