AnoniemeTruth schreef:
Het is gestolen, dat klopt. Maar ik wilde ook eens mijn harde mening geven.
*Ik ga dit als vast topic gebruiken en iedereen komt een keer aan de beurt maar wanneer weet ik niet.
*Ik truth hard dus niet boos worden.
*Ik ben geen sneltrein.
Skeeregurl (Farah): Ik vind je naam echt belachelijk maar dat is je eigen keuze. Verder mag ik je wel maar ik vind je nog al saai. Ik zou jou nooit willen als vriend.
Giovanni: Ik mag jou wel, met je humor. Soms wil je wel erg veel drama maar ik kan goed om je lachen. Ik weet niet of je mij ook mag, ik denk het niet.
Pendulum: Ik vind het net alsof je denkt dat je geweldig bent en super grappig bent.
TheCrazyWriter: Ik mag je wel.
Yasmine: Ik snap niet dat jij blogger bent geworden, je hebt flut lay-outs en je spelling lijkt op een 8 jarige. Ik vind je verder niet aardig en ik erger me enorm aan je.
Skeeregurl (Chayen): Vroeger vond ik je heel aardig en mailden we wel eens maar na een tijdje heb je echt lelijk tegen me gedaan dus ik zou jou nooit meer mailen. Ook vind ik het bloed irritant dat je commentaar op mijn truths hebt.
Het is gestolen, dat klopt. Maar ik wilde ook eens mijn harde mening geven.
*Ik ga dit als vast topic gebruiken en iedereen komt een keer aan de beurt maar wanneer weet ik niet.
*Ik truth hard dus niet boos worden.
*Ik ben geen sneltrein.
Skeeregurl (Farah): Ik vind je naam echt belachelijk maar dat is je eigen keuze. Verder mag ik je wel maar ik vind je nog al saai. Ik zou jou nooit willen als vriend.
Giovanni: Ik mag jou wel, met je humor. Soms wil je wel erg veel drama maar ik kan goed om je lachen. Ik weet niet of je mij ook mag, ik denk het niet.
Pendulum: Ik vind het net alsof je denkt dat je geweldig bent en super grappig bent.
TheCrazyWriter: Ik mag je wel.
Yasmine: Ik snap niet dat jij blogger bent geworden, je hebt flut lay-outs en je spelling lijkt op een 8 jarige. Ik vind je verder niet aardig en ik erger me enorm aan je.
Skeeregurl (Chayen): Vroeger vond ik je heel aardig en mailden we wel eens maar na een tijdje heb je echt lelijk tegen me gedaan dus ik zou jou nooit meer mailen. Ook vind ik het bloed irritant dat je commentaar op mijn truths hebt.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


2

