Merel schreef:
Skeeregurl: Wacht, ben jij Farah of Chayen? Ach, ik vind jullie allebei aardig :3
Anna: Ik mag je heel erg, maar vroeger dacht ik dat je me niet mocht? XD Geen idee waar dat vandaan kwam, nawh, hoe dan ook, je bent lief =D
XAnna: 2 Anna's hier, gehehe, ook jou mag ik heel erg, maar ik heb het gevoel dat ik nadat ik mn account verwijderde je me niet meer zo aardig vond? 
Four: Ik vind je awesome :3 We hebben pas 1 x gemaild ofzo maar ik mag je gewoon
Liese: Ik ken je niet echt, maar m'n eerste indruk is positief ;D
Yana: Ik vind je erg aardig overkomen en je competities zijn awesome!
Tooth: Ik mag je wel ^-^ 


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18