Toothless schreef:
Ik heb voor de veiligheid van mezelf en mijn pd een spaaraccount aangemaakt. Dit om te voorkomen dat ik toch pd ga uitgeven wat ik heb gespaard.
Sorry, dit is eigenlijk best wel nutteloos voor jullie maar ik dacht: Ik deel het toch even mede.
Ik heb voor de veiligheid van mezelf en mijn pd een spaaraccount aangemaakt. Dit om te voorkomen dat ik toch pd ga uitgeven wat ik heb gespaard.
Sorry, dit is eigenlijk best wel nutteloos voor jullie maar ik dacht: Ik deel het toch even mede.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20


