Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Tekenaar gezocht
Toothless
Wereldberoemd



Ik ben op zoek naar iemand die goed kan tekenen, en mijn vaste look zou willen tekenen. De tekening komt op mijn profiel te staan. ;)
Anoniem
Wereldberoemd



in real of op comp?
Toothless
Wereldberoemd



in real of op comp?

Ehm, idk wat het mooiste wordt. Denk op de computer. ;)
Marissa
Internationale ster



Ik heb nog een tekening in de wacht staan, ahahah xD
Anoniem
Wereldberoemd



in real of op comp?

Ehm, idk wat het mooiste wordt. Denk op de computer. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

comp:

real:
(Nieuwe tekening moet ik nog uploaden die ik nu mee klaar ben)
Toothless
Wereldberoemd



in real of op comp?

Ehm, idk wat het mooiste wordt. Denk op de computer. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

comp:

real:
(Nieuwe tekening moet ik nog uploaden die ik nu mee klaar ben)

Wauw, op de computer is echt super <3 Zou je er eentje willen maken?
ikk
YouTube-ster



ik tken zo'n beetje als dit: Superlolly.pngPink_girl.png
Anoniem
Wereldberoemd



Ehm, idk wat het mooiste wordt. Denk op de computer. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'>

comp:

real:
(Nieuwe tekening moet ik nog uploaden die ik nu mee klaar ben)

Wauw, op de computer is echt super <3 Zou je er eentje willen maken?

sure but vandaag niet ik ben bijna op me schema van youtube filmpjes te bekijken
dus morgen doe ik wel c;
Christy
Internationale ster



mag ik probere??? c:
in mijn blog staan mijn tekeningen ^_^
Toothless
Wereldberoemd



ik tken zo'n beetje als dit: Superlolly.pngPink_girl.png

Wauw, zou jij er ook eentje willen maken? Dan komen ze gewoon allebei op mijn profiel.
Toothless
Wereldberoemd



mag ik probere??? c:
in mijn blog staan mijn tekeningen ^_^

Of course, proberen mag altijd.
ikk
YouTube-ster



ik tken zo'n beetje als dit: Superlolly.pngPink_girl.png

Wauw, zou jij er ook eentje willen maken? Dan komen ze gewoon allebei op mijn profiel.

Oke c:
Toothless
Wereldberoemd



ik tken zo'n beetje als dit: Superlolly.pngPink_girl.png

Wauw, zou jij er ook eentje willen maken? Dan komen ze gewoon allebei op mijn profiel.

Oke c:

Echt gaaf! Wanneer kun je gaan beginnen? :$
ikk
YouTube-ster



Wauw, zou jij er ook eentje willen maken? Dan komen ze gewoon allebei op mijn profiel.

Oke c:

Echt gaaf! Wanneer kun je gaan beginnen? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Nu, hahaha. Is de look die je nu aanhebt je vaste look, of..? xD
Toothless
Wereldberoemd



Oke c:

Echt gaaf! Wanneer kun je gaan beginnen? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Nu, hahaha. Is de look die je nu aanhebt je vaste look, of..? xD

Jup, dat is hem! 
ikk
YouTube-ster



Echt gaaf! Wanneer kun je gaan beginnen? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

Nu, hahaha. Is de look die je nu aanhebt je vaste look, of..? xD

Jup, dat is hem! 

Oke
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste